|
Post by Aphrodite on Aug 18, 2013 21:07:18 GMT
Aphrodite Keep your head up, keep your heart strong. ✭ ✭ ✭ ✭ ✭ ✭ Langzaam struinde een bonte merrie door de Meadow, ze had koers gezet naar de rivier. Dagen waren verstreken en ze had nog geen enkel succes gehad met haar zoektocht. Jaren waren voorbij gegaan en al die tijd had de merrie alleen geleefd, iets wat ze op het moment ontzettend zat was. Het paard was op zoek naar Modock, de leider Gryffindor. In de hoop zich daarbij aan te kunnen sluiten. Het was slechts een week geleden toen de merrie, die de naam Aphrodite droeg, had ontdekt dat de kudde veel rond de Meadow liep. Dus was ze op hoop van zege vertrokken. Aphrodite was een grote 4-jarige merrie, ze was altijd al groot geweest voor haar leeftijd. Haar bruin-bonte vacht stak prachtig af bij haar felblauwe ogen. Haar moeder had haar vernoemd naar de godin van de liefde, die volgens mythes een ware schoonheid zou zijn geweest. De band tussen haar en haar moeder was met de jaren mee verslechterd. En dus is de merrie uiteindelijk weggelopen om alleen te leven, iets wat haar jaren goed afging. Tot ze toch iets miste in haar leven, gezelschap. Stukken van herinneringen uit haar verleden vlogen voorbij door haar hoofd, tot ze plotseling stopten toen een duidelijke geur haar neus binnendrong. Een geur die voor enkele momenten onbekend was, totdat ze er een ander paard in herkende. De merrie bleef stokstijf stilstaan en spitste haar oren, ze concentreerde zich op de geur en op eventuele geluiden. De merrie zette een draf in, de geur volgend. Ergens had ze de hoop dat het Modock was, wiens geur ze rook. ✭ ✭ ✭ ✭ ✭ ✭ Mood: Excited Tagged: Modock OOC: -
|
|
Modock
Gryffindor
Leader
|
Post by Modock on Aug 19, 2013 8:43:31 GMT
| | De voskleurige hengst stapte met trotse passen voort. De hele dag al, was hij bezig de Meadows te doorkruisen, op zoek naar iets, iets waarvan hij zelf niet wist wat het was. Hij had zijn enige overgebleven kuddelid achtergelaten bij de Flower Meadows, de hengst Limoncello... Maar wat moest een kudde, met een enkele hengst? Een zucht rolde over zijn lippen, terwijl zijn hazelnootbruine ogen voor de zoveelste keer deze dag de omgeving afspeurde naar dat ene... dat ene dat hij niet vinden kon, en toch maar naar bleef zoeken. Van zijn trotse houding was nog maar weinig over, de frustratie hetgeen dat hij zocht niet te kunnen vinden had het grootste deel weggekaapt, ruw van hem af genomen. Een kleine grom verliet zijn lippen, terwijl het grote meer zijn ooghoeken binnendrong. Zíjn meer. Dat was athans hoe hij er tegenaan keek, maar weinig paarden liepen rond bij de Meadows, en de hengst eigende zich het gebied dan ook gemakkelijk toe. Een geur prikte zijn neus, een vrouwelijke geur. Modock schudde eens met zijn manen, en liet zijn ogen over het gebied glijden. Daar. Zijn houding werd meteen weer wat meer macho, terwijl hij op haar af stapte. 'Zeg dame, wat kan ik voor je doen?' ___________________________________ Name: Modock | Age: 6 Years | Gender:
Stallion | Herd: Gryffindor | Rank: Leader
Partner: Can you play my game? |
|
|
|
Post by Aphrodite on Aug 19, 2013 9:49:06 GMT
Aphrodite Keep your head up, keep your heart strong. ✭ ✭ ✭ ✭ ✭ ✭ De merrie was stil gaan staan toen haar blauwe ogen de voskleurige hengst ontdekten, ze volgde bestuderend zijn bewegingen terwijl hij op haar afstapte. 'Zeg dame, wat kan ik voor je doen?' Een kort moment nam Aphrodite hem in zich op, zijn houding was meer macho dan voorheen. 'Jij bent Modock, toch? Leider van Gryffindor.' De merrie had een luide, heldere stem met een trotse ondertoon. Met haar woorden hoopte ze duidelijk te maken waar ze heen wilde, wat haar doel was. Haar zoektocht had na al die dagen eindelijk succes gehad, het was in ieder geval geen verloren tijd geweest. Nu maar hopen dat ze haar doel kon bereiken, dat ze zich aan kon sluiten bij de kudde. Want anders was alles alsnog voor niets geweest.. ✭ ✭ ✭ ✭ ✭ ✭ Mood: Excited Tagged: Modock OOC: -
|
|
Modock
Gryffindor
Leader
|
Post by Modock on Aug 19, 2013 20:00:48 GMT
| | De spieren rolden duidelijk onder de vacht van de hengst, terwijl deze fier op haar afstapte, zijn houding meer macho dan eerder. 'Zeg dame, wat kan ik voor je doen?' Klonk zijn stem charmant, terwijl hij voor haar halt hield. Zijn ogen namen haar scherp in zich op, de merrie was getekend met een opmerkelijk bontpatroon, wat hem wel aan stond. Een charmante glimlach had zich om zijn lippen gevormd, terwijl hij haar aankeek. Nu trok de merrie ook haar mond open. 'Jij bent Modock, toch? Leider van Gryffindor.' Sprak de merrie, en de hengst knikte meteen. 'Modock tot je dienst. Wat wenst deze schoondheid?' Een goedmoedige grijns vormde zich om zijn lippen, terwijl hij haar met een vrolijke twinkeling in zijn ogen aankeek. ___________________________________ Name: Modock | Age: 6 Years | Gender:
|
|
|
Post by Aphrodite on Aug 19, 2013 20:18:21 GMT
KEEP YOUR HEAD UP ( • K E E P Y O U R H E A R T S T R O N G • ) Een goedmoedige grijns sierde zijn lippen en een vrolijke glinstering was te zien in zijn ogen terwijl hij sprak. "Modock tot je dienst. Wat wenst deze schoonheid?" Er verscheen een glimlach op haar lippen terwijl ze sprak. "Ik zou me graag aansluiten bij je kudde." Klonk haar luide, heldere stem met de trotse ondertoon. Wetende dat als ze eenmaal de woorden uitgesproken had, ze ook niet meer terug kon. De merrie had geen spijt van haar beslissing, haar dagen als loner waren hopelijk voorbij. Na al die jaren.
Ergens diep van binnen was deze beslissing lastig voor haar, ze had niet al te beste herinneringen met het leven in een kudde. Alhoewel ze het leven met alleen haar ouders niet echt als een kudde zag.. De merrie was doods ongelukkig geweest.
CAUSE I'LL ALWAYS REMEMBER YOU THE SAME ( • E Y E S L I K E W I L D F L O W E R S • )
W O R D S •130 T A G G E D • Modock A G E • 4 years L Y R I C S • keep your head up - ben howard T E M P L A T E • PANIC! ITS LAUZ of CAUTION N O T E S • Sorryy beetje kort ^^
|
|
Modock
Gryffindor
Leader
|
Post by Modock on Aug 19, 2013 21:20:53 GMT
|
|
|
Post by Aphrodite on Aug 20, 2013 11:54:08 GMT
KEEP YOUR HEAD UP ( • K E E P Y O U R H E A R T S T R O N G • ) ''Waarom heb je juist Gryffindor gekozen? Waarom zou ik juist van jou een Gryff maken?'' Er lag een geïnteresseerde toon in zijn stem. Over haar antwoord moest de merrie een enkel moment nadenken, want eigenlijk wist ze het zelf ook niet zo goed. Ze had wel gehoord over de Sky Stars, maar op de een of andere manier sprak Gryffindor haar meer aan. "Ik heb nooit echt in een kudde geleefd, maar ik was het sowieso al beu om altijd alleen te zijn. Ik sta open voor nieuwe ervaringen, daarom heb ik besloten me bij een kudde te voegen. Gryffindor sprak me het meest aan. En het is jouw eigen keuze of je een Gryff van me maakt of niet, ik heb het in elk geval geprobeerd."
CAUSE I'LL ALWAYS REMEMBER YOU THE SAME ( • E Y E S L I K E W I L D F L O W E R S • ) W O R D S • 130 again T A G G E D •Modock A G E • 4 years L Y R I C S • keep your head up - ben howard T E M P L A T E • PANIC! ITS LAUZ of CAUTION N O T E S • Wow wtf ik heb weer 130 woorden lol x]]
|
|
Modock
Gryffindor
Leader
|
Post by Modock on Aug 20, 2013 12:58:10 GMT
| | 'Waarom heb je juist Gryffindor gekozen? Waarom zou ik juist van jou een Gryff maken?' Klonk zijn stem, oprecht geïnteresseerd. Wat dreef deze merrie? Waarom had ze juist de Gryffindor gekozen, waarom niet de Sky Stars? 'Ik heb nooit echt in een kudde geleefd, maar ik was het sowieso al beu om altijd alleen te zijn. Ik sta open voor nieuwe ervaringen, daarom heb ik besloten me bij een kudde te voegen. Gryffindor sprak me het meest aan. En het is jouw eigen keuze of je een Gryff van me maakt of niet, ik heb het in elk geval geprobeerd.' De hengst knikte, het waren niet precies de woorden waar hij naar gezocht had, dus zou hij verder moeten vragen. 'Je weet dat de paarden in de Gryffindor bekend staan om hun moed? Laat ik je een scene voorschetsen. Stel, Chimorea overstroomt, en de hele kudde lijkt in veiligheid. Maar, een enkel lid is ingesloten op een klein eilandje, omringd door water. Het ligt niet ver weg, maar het lid is als de dood voor water. Wat doe je?' Het was een vreselijk voorbeeld, maar dat maakte in eerste instantie niet uit. Hij was eerder benieuwd naar haar antwoord. Was ze geschikt? De hengst keek een moment een andere kant op, en haalde lichtelijk zijn schouders op, mocht het niet gaan, dan lag ze er zo weer uit, immers. Hetzelfde gold voor de andere leden. ___________________________________ Name: Modock | Age: 6 Years | Gender:
|
|
|
Post by Aphrodite on Aug 20, 2013 13:52:40 GMT
keep your head up keep your heart strong , I'LL ALWAYS REMEMBER YOU THE SAME EYES LIKE WILDFLOWERS AND YOUR DEMONS OF CHANGE- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -'Je weet dat de paarden in Gryffindor bekend staan om hun moed?' De bonte merrie knikte. 'Laat ik je een scene voorschetsen. Stel, Chimorea overstroomt, en de hele kudde lijkt in veiligheid. Maar een enkel lid is ingesloten op een klein eilandje omringt door water. Het ligt niet ver weg, maar het lid is als de dood voor water. Wat doe je?'
Aphrodite gunde zichzelf de tijd om even na te denken voor ze antwoord gaf, het was een verschrikkelijke situatie. Maar het kon gebeuren. 'Ik zou sowieso helpen, ook al het lid niet bang was geweest voor water.' Ze zweeg een kort moment. 'Ik weet nu misschien niet hoe ik zou helpen, ik weet wel dat ik zou helpen. Je hebt hulp nodig om je angsten te overwinnen.' De merrie was zeker van haar antwoord. Haar blauwe ogen bestudeerden eerst de hengst en daarna de omgeving, de big lake zag er prachtig uit.
155 WORDS keep your head up - ben howard TAGGED 4 years AGE PANIC! ITS LAUZ @ ATF TEMPLATE ik had dus bijna weer 130 woorden lolNOTES
|
|
Modock
Gryffindor
Leader
|
Post by Modock on Aug 21, 2013 18:55:29 GMT
| | 'Je weet dat de paarden in Gryffindor bekend staan om hun moed?' De bonte merrie knikte. 'Laat ik je een scene voorschetsen. Stel, Chimorea overstroomt, en de hele kudde lijkt in veiligheid. Maar een enkel lid is ingesloten op een klein eilandje omringt door water. Het ligt niet ver weg, maar het lid is als de dood voor water. Wat doe je?' was zijn vraag geweest. De voshengst maakte zichzelf minimaal drie keer voor gek uit, maar uiterlijk was er niets van zijn innerlijke onrust te merken, zijn houding werd iets minder dominant en er verscheen een charmante glimlach op zijn lippen. De bonte merrie gunde zichzelf enkele ogenblikken om over haar antwoord na te denken, wat voor Modock enkel een goed teken was. 'Ik zou sowieso helpen, ook al het lid niet bang was geweest voor water.' De hengst knikte, hij wist bijna zeker dat er nog meer zou komen... 'Ik weet nu misschien niet hoe ik zou helpen, ik weet wel dat ik zou helpen. Je hebt hulp nodig om je angsten te overwinnen.' De hengst knikte. Hij wist niets meer om haar te vragen, hij had een redelijk goede indruk van de merrie. 'Wat is je naam, je leeftijd, je achtergrond?' ___________________________________ Name: Modock | Age: 6 Years | Gender:
|
|
|
Post by Aphrodite on Aug 21, 2013 19:19:09 GMT
keep your head up keep your heart strong , I'LL ALWAYS REMEMBER YOU THE SAME EYES LIKE WILDFLOWERS AND YOUR DEMONS OF CHANGE- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -'Wat is je naam, je leeftijd, je achtergrond?' De merrie vermoedde dat de echte vragenronde zo ongeveer was afgelopen. 'Ik ben Aphrodite, 4 jaar.' Ze dacht een fractie van een seconde na, over wat ze moest vertellen over haar verleden. 'Ik leefde vroeger samen met mijn ouders, de band met mijn moeder verslechterde enorm. Blijkbaar was ik niet zoals zij wilde dat ik zou zijn. Dus ben ik uiteindelijk weggegaan, ik heb toen dus een aantal jaar als Loner geleefd.' Het bonte paard glimlachte lichtjes, hoewel haar blauwe ogen niet mee glimlachten bij de gedachten aan haar ouders. Hoewel hun relatie misschien niet de beste was geweest, waren er nog altijd momenten waarop Aphrodite hun miste.
|
|
Modock
Gryffindor
Leader
|
Post by Modock on Aug 21, 2013 19:47:38 GMT
| | 'Wat is je naam, je leeftijd, je achtergrond?' Vroeg de vossehengst haar, opnieuw sierde interesse de blik in zijn ogen, en werden zijn lippen gesierd door een vrolijke glimlach. 'Ik ben Aphrodite, 4 jaar.' Hier nam de merrie een korte denkpauze, wat de hengst erop attenteerde dat er dingen moesten zijn gebeurd in haar verleden, dat kon nu eenmaal niet anders. Anders zou de merrie niet na willen denken, immers, voor ze antwoord gaf. 'Ik leefde vroeger samen met mijn ouders, de band met mijn moeder verslechterde enorm. Blijkbaar was ik niet zoals zij wilde dat ik zou zijn. Dus ben ik uiteindelijk weggegaan, ik heb toen dus een aantal jaar als Loner geleefd.' De bonte merrie glimlachte lichtjes, terwijl ze aan vroeger leek te denken... Het leek de hengst niet meer dan logisch. 'Ik verwelkom je in de Gryffindor, Aphrodite. Prijs je gelukkig dat ik op het moment zo weinig leden heb, anders had je meer te verduren gehad.' De hengst glimlachte warm. 'Echter ben ik van mening dat er niet veel meer nodig is. Ik heb het gevoel dat je een waardige Gryff zal zijn.' ___________________________________ Name: Modock | Age: 6 Years | Gender:
|
|
|
Post by Aphrodite on Aug 23, 2013 13:02:47 GMT
eyes like wildflowers, 149 modock D e bonte merrie was zeker over haar antwoorden, een glimlach sierde haar lippen. Ze was blij dat ze in ieder geval de kans had genomen om zich bij een kudde te voegen, ook als het niet zou lukken. Aphrodite kon in elk geval zeggen dat ze het had geprobeerd. 'Ik verwelkom je in de Gryffindor Aphrodite.'Haar hart sloeg een slag over bij zijn woorden, echter voor ze iets kon zeggen praatte de hengst alweer verder. 'Prijs je gelukkig dat ik op het moment zo weinig leden heb, anders had je meer te verduren gehad.' Het voskleurige paard glimlachte warm. 'Echter ben ik van mening dat er niet veel meer nodig is. Ik heb het gevoel dat je een waardige Gryff zal zijn.'Een vrolijke lach sierde haar gelaat, ze voelde zich een stuk opgeluchter. Een stuk vrolijker. Met haar blauwe ogen keek ze Modock aan. 'Dank je wel.'
|
|
TABLE BY TRINITY @ PLEASE DON'T STEAL
|
|