Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 25, 2013 9:30:28 GMT
Spirit Leader Single 5 years M et grote stappen draafde de grote witte hengst door het gebied, met de hele kudde achter zich aan. Al bijna de hele dag had de kudde kunnen grazen, maar nu vond Spirit het tijd voor wat gezonde lichaamsbeweging. Hij hinnikte naar zijn groep met paarden als teken dat zij even verder mochten draven, met de jonge hengsten voorop, samen met Cheyenne. Achter hen volgden de Elderlys, en daarachter de merries met hun veulens. Als laatste liepen de volwassen paarden, en nu ook Spirit. Het was al avond, en de dauwdruppels verschenen op de bladeren van de bomen die ze zo nu en dan tegenkwamen. Een dikke regendruppel viel van bij de Biggest Stars, helemaal naar beneden en landde op zijn neus, er was regen op komst. 'Oké, Sky Stars, we gaan schuilen bij de Dark Cave voor de regen. Als het wat opklaart kunnen we weer wat gaan grazen bij de Meadows', sprak de leider tegen zijn kudde. De hengsten versnelde en liepen in de richting van de grote donkere grot. Spirit versnelde zijn pas en haalde de kudde soepel in. De grote arabische hengst nam de leiding weer over en hield de grote groep paarden goed in het oog. Hij galoppeerde met grote passen door het gras en rende de bergen op waardoor zijn droge hoeven op de stenen kletterden. Aangekomen bij de grot leidde hij de paarden naar binnen, schuilend voor de lente regen. Wanneer ze allemaal onder het donkere afdak stonden begon de regen pas echt. Met grote druppels viel het water uit de hemel. Opeens zag de witte arabier een bruine merrie met zwarte manen en staart, staande in de regen. 'Kom mee schuilen! Hier is het droog', bood Spirit aan. Hij sloeg even met zijn staart om een paar vervelende vliegen weg te jagen. Hij deed teken naar de kudde dat het oké was als de merrie er bij kwam staan en keerde zich terug naar haar.
|
|
TABLE BY TRINITY @ PLEASE DON'T STEAL
|
|
|
Post by Starlight on Aug 25, 2013 12:43:32 GMT
Starlight was aan het grazen. Ze keek omhoog naar de lucht. "Het gaat zo regenen."zei ze half tegen zichzelf. Ze liep verder op zoek naar een schuilplaats voor de regen begon. Ze zag dat er verderop een grot was. Rustig stapte ze ernaar toe. Het begon hard te regenen. Starlight stopte toen ze zag dat er een kudde in de grot ging schuilen. Ze wou net weg gaan om een andere schuilplaats te zoeken toen ze zag dat de leider van de kudde naar haar keek. Starlight werd een beetje bang. Ze was bang van hengsten sinds er 1 haar had proberen te doden vlak na haar geboorte. Ze stond klaar om te vluchten in het geval dat hij naar haar zou komen. 'Kom mee schuilen! Hier is het droog' bood de hengst aan. Voorzichtig liep ze naar hem toe.
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 25, 2013 18:43:31 GMT
Spirit Leader Single 5 years D e donkerbruine merrie kwam voorzichtig op hen afgewandeld. Ze zag er erg schichtig uit, dus probeerde Spirit haar gerust te stellen met een aanmoedigend knikje. 'Kom maar, je moet niet bang zijn, we doen niks', sprak de witte hengst. De wind schoot op en zijn manen vlogen naar achteren. De wind ging van de onderkant van de grot, helemaal naar achteren en weerkaatste tegen de achterkant waardoor de lucht langs boven de grot weer verliet. Spirit hinnikte de merrie vredig toe, zolang zij vriendelijk was, was hij dat ook! Hij zwiepte nogmaals met zijn lange witte staart om de irriterende vliegen rondom zich weg te jagen. Hij draaide zich even om zodat hij zeker was dat zijn kudde nog bij hem was, en dat er niets aan de hand was. Hij draaide zich weer om toen hij zag dat alles in orde was. 'Ik ben Spirit, leider van de Sky Stars. En wat is jou naam?', vroeg hij op een geruststellende toon.
|
|
|
|
|
Post by Starlight on Aug 25, 2013 19:03:09 GMT
'Kom maar, je moet niet bang zijn, we doen niks.' zei de witte hengst. Starlight was nog steeds niet gerustgesteld. Rustig liep ze naar de hengst toe. 'Ik ben Spirit, leider van de Sky Stars. En wat is jou naam?'zei hij geruststellend. Ze kalmeerde wat toen ze zag dat de hengst haar geen kwaad wou doen. "Ik ben Starlight maar je mag ook Star zeggen."zei ze kalm.
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 26, 2013 7:04:42 GMT
Spirit Leader Single 5 years S tap voor stap zag hij de merrie dichterbij komen. Ze was wel al wat rustiger, maar nog steeds niet echt op haar gemak. Wat later kalmeerde de merrie dan toch, en beantwoordde ze zijn vraag: 'Ik ben Starlight maar je mag ook Star zeggen.' De hengst knikte vriendelijk, als teken dat hij het gehoord had. 'Welkom in ons gebied, Starlight! Dit is mijn kudde, en om je al zeker voor te stellen aan de Spice Horse, dit is Cheyenne, mijn zus', sprak Spirit, nu naar de gevlekte merrie kijkend. Hij knikte even naar Cheyenne en wendde zich dann weer naar Starlight. Zou ze bij de kudde willen? vroeg hij zich af. Ze konden wel wat nieuwe leden gebruiken!
|
|
|
|
|
Post by Starlight on Aug 26, 2013 10:13:50 GMT
Spirit knikte vriendelijk. . 'Welkom in ons gebied, Starlight! Dit is mijn kudde, en om je al zeker voor te stellen aan de Spice Horse, dit is Cheyenne, mijn zus' zei hij terwijl hij naar een gevlekte merrie keek. Starlight knikte naar haar ter begroeting. Ze zag dat de hengst zich iets afvroeg. De merrie keek naar de kudde. Ze was verbaasd dat er zoveel paarden waren. Toen ze zelf nog in een kudde zat was die veel kleiner. Starlight begon weer onrustig te worden. Ze was niet gewend om omringd te zijn door zoveel paarden. Ze zag dat Spirit naar haar keek. "Is er iets?"vroeg ze.
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 26, 2013 15:21:09 GMT
Spirit Leader Single 5 years D e smalle hengst glimlachte nog eens vriendelijk naar de bruine merrie, die zich toch niet zo thuis leek te voelen bij al deze paarden. Starlight knikte naar Cheyenne en keek daarna afstandelijk naar de ganse kudde; Ze was duidelijk niet gewend aan het bijzijn van al deze paarden. Hij keek wat bezorgd naar het bruine paard. 'Is er iets?', vroeg Starlight plots. Dus zij vroeg aan hem wat er was? Hij twijfelde even of hij het haar wel zou prijs geven, maar het ging tenslotte wel over haar, ze had het recht om zijn vragen te weten. 'Je bent niet gewend aan het bijzijn van al deze paarden hé?', vroeg hij twijfelend maar toch wel zeer vriendelijk. Hij had een zachte blik op zijn ogen staan om haar vertrouwen wat te winnen. Spirit zou de merrie niet laten gaan voordat ze vertrouwen had in hem. Na zijn vriendelijke handelingen zou ze hem blind vertrouwen! Dat deed de hele kudde trouwens! Er was geen enkele reden om dat niet te doen.
|
|
|
|
|
Post by Starlight on Aug 27, 2013 11:50:34 GMT
Starlight zag dat Spirit twijfelde of hij het haar ging zeggen. 'Je bent niet gewend aan het bijzijn van al deze paarden hé?', vroeg hij twijfelend maar toch wel zeer vriendelijk. Ze zag dat zijn blik zacht was. "Neen,ik ben gewend om alleen te zijn en om zoveel paarden te zien is een beetje raar." zei ze twijfelend. Langs de ene kant wou ze hem wel vertrouwen maar langs de andere kant was ze achterdochtig omdat hij haar vraag had ontweken. "Was hij iets van plan?" dacht ze wantrouwig. De merrie keek weg van hem. "Het is misschien beter als ik weg ga." dacht ze.
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 27, 2013 15:54:45 GMT
Spirit Leader Single 5 years D e merrie twijfelde al net zo hard wanneer ze antwoordde, als Spirit. Starlight had iets dat haar speciaal leek te maken. Ze was bijzonder, net als alle andere, maar Star was speciaal op een andere manier... 'Neen, ik ben gewend om alleen te zijn en om zoveel paarden de zien is een beetje raar', klonk de stem van de merrie, vrij achterdochtig. 'Maar euh, dat was het enige dat me dwars zat. Ik vroeg me dat gewoon af', vervolgde de witte hengst nog snel over zijn vorige zin. Hij hield zijn hoofd wat scheef wanneer hij knikte. 'Het is misschien beter als ik weg ga', zij het bruine paard daarna. De arabier's hoofd tuurde even over het rotsachtige gebied dat zich voor zich uitstreek. De woeste regen stortte er brut op neer. 'Waarom, Star? Je kan je toch niet alleen gaan rondzwerven in deze regen? Laar me dan op z'n minst met je meegaan naar een andere grot om te gaan schuilen', zei de hengst aanmoedigend. Hij wilde niet dat dit mooie paard weg zou gaan, zonder dat hij haar had kunnen vertellen hoe geweldig hij haar nu al vond. Hij had straalde een vriendelijke maar ook wel een klein beetje verleidende blik uit met zijn ogen.
OOC; Ik ga Spirit een karakter maken dat super snel verliefd wordt op merrie ;'D
|
|
|
|
|
Post by Starlight on Aug 27, 2013 18:16:25 GMT
Maar euh, dat was het enige dat me dwars zat. Ik vroeg me dat gewoon af.' vervolgde de witte hengst nog snel over zijn vorige zin. Hij hield zijn hoofd scheef toen hij naar haar knikte. "Het is misschien beter als ik weg ga." zei Starlight daarna. Spirit keek even naar buiten naar het rotsachtige gebied. Ze zag dat het nog harder aan het regenen was dan daarnet. 'Waarom, Star? Je kan je toch niet alleen gaan rondzwerven in deze regen? Laar me dan op z'n minst met je meegaan naar een andere grot om te gaan schuilen.' zei hij aanmoedigend. De merrie zag dat zijn ogen vriendelijkheid maar ook verleiding uitstraalden. Ze vond het maar niks. OOC: is goed
|
|
|
Post by Cheyenne on Aug 28, 2013 11:32:01 GMT
Cheyenne keek gespannen mee naar het gesprek tussen een bruine, merrie en haar witte halfbroer. Zoals het bijna altijd ging, verpestte Spirit het gesprek weer, dus moest zij gaan inspringen. Geërgerd aan de stommiteit van de kuddeleider proestte ze even als teken dat ze er aan kwam. Ze zette een paar grote stappen in de richting van de twee pratende paarden en knikte vriendelijk naar Starlight, als teken dat het oké was dat ze het gesprek even overnam. Ze wees met haar snuit naar de kudde en keek de hengst streng aan, hij moest haar en de andere merrie even alleen laten voor een écht gesprek. 'Mijn excuses voor mijn broer, Starlight. Hij kan soms een beetje vreemd doen... Ik ben Cheyenne, Spice Horse van de Sky Stars en halfzus van Spirit. Gaat het een beetje, je bent zo onrustig?', zei de gevlekte merrie vriendelijk. Hopelijk was Star bij haar een beetje rustiger... OOC; Sorry, maar Spirit zou dit gewoon echt niet halen op deze manier^^"
|
|
|
Post by Starlight on Aug 30, 2013 8:00:01 GMT
De gevlekte merrie genaamd Cheyenne liep naar haar en Spirit toe. Starlight keek haar aan. Cheyenne knikte kort naar haar. Ze wees met haar snuit naar de kudde en keek daarna met een strenge blik naar Spirit. 'Mijn excuses voor mijn broer, Starlight. Hij kan soms een beetje vreemd doen... Ik ben Cheyenne, Spice Horse van de Sky Stars en halfzus van Spirit. Gaat het een beetje, je bent zo onrustig?', zei de gevlekte merrie vriendelijk. "Ja het gaat wel,het is gewoon dat ik niet gewend ben om bij zoveel paarden te zijn." zei Starlight kalm. Ze was blij dat Cheyenne haar broer had weggestuurd.
|
|