|
Post by Odysseus on Aug 26, 2013 18:16:50 GMT
he doesn't play by rules 189 avalyn L angzaam struinde het zwartbonte paard door de duinen, zijn humeur was niet al te best. Hij zat nog steeds met het plan in zijn hoofd om een eigen kudde te starten, eentje voor paarden zoals hij. Met behoefte aan macht. Een zucht rolde over zijn lippen, hij wist alleen nog niet hoe hij het aan moest pakken..
Odysseus had altijd al interesse gehad in macht, daarom was een eigen kudde misschien wel een perfecte beslissing voor hem. Zo had hij de macht over andere. Diep in gedachten verzonken duurde het een tijdje voordat de geur van een ander dier tot hem doordrong, een ander paard. Een onbekend paard. Het was alweer een aantal dagen geleden dat Seus een ander paard had gezien, hij was momenteel een Loner. Had niet zoveel behoefte aan gezelschap. De hengst liep rustig door, hij had geen zin om zich te haasten voor een paard dat hij niet eens kende. Zolang het geen 'goed' paard was vond hij het prima. En mocht het wel een goed paard zijn, hij had al een tijd niemand meer beledigt. Dus dat zou misschien ook nog niet zo erg zijn..
|
|
TABLE BY TRINITY @ PLEASE DON'T STEAL
|
|
|
Post by Avalyn on Aug 26, 2013 19:58:42 GMT
De wind speelde met de duinen en verplaatste het zand van hier naar daar, liet de ene duin slinken terwijl hij de andere liet groeien en niemand kon er iets aan doen. Ze genoot van de machteloosheid waarmee de duinen dit proces toe moesten laten tot een deel van hun leven. Ze had altijd wel genoten van de machteloosheid van anderen, om te zien hoe ze niks aan hun trieste en verdrietige lot konden doen, gewoon de dood in de ogen moesten kijken en moesten hopen dat hun laatste gedachte een goede was. Het was heerlijk om te zien. Niet heerlijk om mee te maken, maar wie maakte dat nou uit? De geur van een ander drong tot haar door. De geur van een mede paard. Direct begonnen haar hersenen met draaien, ze besloten welke stemming ze voor de komende vijf minuten aan zou nemen, daarna zouden ze toch maar voor iets anders kiezen. Zo ging het altijd, ze werd er gek van. De stemmingswisselingen waren soms een goed excuus voor haar gedrag, maar meestal maakte ze haar gek. Ze kon niet lang boos zijn op iemand, gewoon omdat haar hersenen dat niet toelieten. Ze snapte haar eigen karakter niet, ze kon geen draad aan zichzelf vastknopen. Uit haar manier van denken kon je soms al helemaal niet wijs worden, en ze werd er gek van. Eventjes had ze het idee om de hengst te passeren, daarna besloot ze dat haar leven wel wat meer spanning mocht. Haar, te dikke, buik schommelde heen en weer en de highlights in haar manen waren goed zichtbaar. Voor de zwart bonte hengst kwam ze tot stil stand. Kritisch bekeek ze de afstand tussen haar en de hengst. Natuurlijk kon ze het niet laten om haar blik over de hengst te laten glijden. `Jij ziet er wel oké uit. Wat is je naam?' Stelde ze met een kritische blik in haar reebruine ogen vast. Haar stem klonk een tikkeltje geërgerd, alsof ze heel anders had verwacht. Nieuwsgierig keek ze de hengst aan en kuchte een keertje, hij mocht wel wat sneller antwoorden. Ze had hem natuurlijk overdonderd met haar prachtige uiterlijk, ze begreep het ook wel. Of met haar te dikke buik, damn wat haatte ze dat uitsteeksel in haar zij. Maar het had ook wel wat, het kenmerkte haar op zich wel goed.
- HAHAHA FLUT sorry maar moet naar bed, ik hoop dat ie nog een beetje goed is >D -
|
|
|
Post by Odysseus on Aug 27, 2013 14:38:20 GMT
he doesn't play by rules 276 avalyn D e Sand Dunes was een plek waar Odysseus zelf veel rondhing, hij had het van jongs af aan al een prachtige locatie gevonden. Het zand dat verplaatst werd door het wind, het gaf hem altijd een ontspannen gevoel. Alsof hij hier thuishoorde. Dicht bij het water dat steeds verder de kust op stroomde. De zwartbonte hengst hoorde het andere paard dichterbij komen, ongeïnteresseerd bleef hij voor zich uit staren. Pas toen Seus haar stem hoorde draaide hij om. 'Jij ziet er wel oké uit, wat is je naam?' Haar stem klonk een tikkeltje geërgerd en een kritische blik lag in haar reebruine ogen. Seus fronste, verwondert waar de merrie het lef vandaan haalde. Hij moest moeite doen om ervoor te zorgen dat hij niet vals uit zou halen, uit automatisme. Zichzelf zo kalm houdend als mogelijk liet hij zijn blik over de merrie glijden, hij kon niet inschatten of het een goed of slecht paard was. Door het zonlicht waren de highlights in haar manen duidelijk zichtbaar, haar dikke buik kenmerkte haar goed. Iets wat je niet bij de meeste paarden zag. Een lichte, sluwe, glimlach sierde zijn lippen toen hij de merrie hoorde kuchen. 'Odysseus tot je dienst. En hoe heeft deze dame het lef verkregen mij zo geërgerd aan te spreken.' Zijn lage, luide stem had een spottende ondertoon. Seus had wel door dat hij net zo goed door had kunnen lopen, erg geïnteresseerd was hij niet in deze merrie. Toch had weglopen voor hem de betekenis van zwakte, ook als het niet zo bedoelt was. En wie weet, misschien bleek deze merrie wel slecht te zijn. Dan was ze misschien nog wel oké.
|
|
|
|
|
Post by Avalyn on Aug 27, 2013 15:38:01 GMT
Avalyn Nog een keer liet ze haar blik over de hengst glijden, ze grinnikte zachtjes, nergens om, het was niets aan de hengst. Het was gewoon een grinnik, met een beetje geluk maakte ze hem onzeker, ze wist het niet, maar iets aan de hengst liet hem slecht lijken, zijn houding, zijn manier van doen, ze voelde het gewoon aan alles. Als de hengst goed had geweest had ze hem niet eens zo bekeken, maar met een beetje geluk maakte ze zijn zelfvertrouwen iets minder. Dan was het toch weer iets makkelijker om hem aan te kunnen. Je kon immers nooit voorzichtig genoeg doen bij slechte paarden.De wond in haar knie en de kleine wond op haar borst prikten als de wist zij veel wat. Het zand dat in de wonden vloog maakte het er niet beter op en het zag er vies en pijnlijk uit, wat het ook was. Haar manen waaide wat in de ronde terwijl ze de hengst nu strak in zijn ogen aankeek. Hij leek niet heel erg geïnteresseerd, tijd dus om hem geïnteresseerd te maken. Nogmaals verliet een grinnik haar lippen en ze keek de hengst met een glimlachje aan, een klein spoor van medelijden was te vinden in haar glimlach, maar het was niet duidelijk en zeker niet groot. 'Odysseus tot je dienst. En hoe heeft deze dame het lef verkregen mij zo geërgerd aan te spreken.' Ze merkte de spottende ondertoon in de stem van de hengst maar al te goed op, maar ze negeerde het. Hij was het simpelweg niet waard. `Aha,' ongeïnteresseerd rolde de simpele klank over haar tong heen. `Het spijt me voor mijn vraag, maar ik ben toch wel benieuwd wat jou status in de overheid is en waarom jij zou denken dat ik jou met het grootste respect aan zou spreken? Het is misschien een beetje een rare vraag, maar vergeef me mijn nieuwsgierigheid en ik vroeg het me toch wel af -,' Voor heel eventjes lastte ze een korte pauze, liet ze de hengst eventjes verward zijn, mocht hij dat zijn; het had altijd gekund dat ze hem had overdonderd met haar zuivere, gedurfde antwoord. `Oh.. Ik moet er toch wel aan toevoegen dat je me enigszins beledigd hebt; zo geërgerd klonk ik toch niet?' Zei ze fijntjes, waarbij ze al net zo fijntjes glimlachte. Poeslief keek ze de hengst aan, nieuwsgierig naar zijn antwoord, dat waarschijnlijk niet al te positief was. Of juist wel, slechte paarden vielen niet te peilen en wie wist; misschien waardeerde hij haar lef wel. Ze was niet de liefste vandaag. Tenminste net niet. Zoals zo vaak vervloekte ze haar hersenen weer; ze voelde de blijheid weer opkomen, hoe kon ze nu ooit nog geërgerd of in elk geval met lef reageren? Haar oren bewogen zich als vanzelf naar voren en ze kromp in elkaar bij de gedachte dat haar oren nu recht overeind stonden, wat moest de hengst wel niet van haar denken? `Ah fijn, ik vergeef het je voor deze keer hengst. Of nee wacht, dat doe ik niet. Of wel, nee toch niet, ach wat doet het er toe. Ik ben Avalyn, maar we stellen het zo, als ik jou Ody of seus of wat dan ook mag noemen, mag jij mij Ava of lyn noemen,' ze stelde het voor alsof het de beste uitgebalanceerde deal was die er bestond, met haar vrolijke houding stond ze werkelijk waar voor schut, vond ze zelf. In werkelijkheid viel dit heel erg mee. Nog steeds kon ze zichzelf wel voor de kop slaan, waarom zij de hengst haar Ava willen noemen en waarom zou zij de hengst überhaupt Ody willen noemen? Hoewel ze moest toegeven dat het wel iets had, Ody klonk wel.. Schattig. `Fijn, vergeet mijn laatste woorden. Ik heb er geen behoefte aan jou Ody te noemen, ook al klinkt het wel schattig en heeft het wel wat, en jij hebt er geen behoefte aan mij Avalyn te noemen,' besloot ze simpelweg voor de hengst.Af hoop dat ie goed is (:
|
|
|
Post by Odysseus on Aug 27, 2013 18:22:28 GMT
he doesn't play by rules 389 avalyn 'A ha' Haar stem klonk ongeïntereseerd `Het spijt me voor mijn vraag, maar ik ben toch wel benieuwd wat jou status in de overheid is en waarom jij zou denken dat ik jou met het grootste respect aan zou spreken? Het is misschien een beetje een rare vraag, maar vergeef me mijn nieuwsgierigheid en ik vroeg het me toch wel af -,' Een kort moment keek de hengst haar vragend aan. Hij opende zijn mond om iets te zeggen, het geduld niet hebbende om af te wachten, maar de merrie praatte alweer verder. `Oh.. Ik moet er toch wel aan toevoegen dat je me enigszins beledigd hebt; zo geërgerd klonk ik toch niet?' Odysseus keek de merrie aan, er lag een spottende blik in zijn ogen. Toen de oren van het paard zich naar voren bewogen, merkte hij het vrijwel direct op. De verandering in het humeur van de merrie zorgde er ook voor dat hij nog een enkel moment zweeg, in afwachting of zij nog iets zou gaan zeggen. Als een soort verklaring voor haar plotselinge stemmingswisseling. `Ah fijn, ik vergeef het je voor deze keer hengst. Of nee wacht, dat doe ik niet. Of wel, nee toch niet, ach wat doet het er toe. Ik ben Avalyn, maar we stellen het zo, als ik jou Ody of seus of wat dan ook mag noemen, mag jij mij Ava of lyn noemen,' de houding van de merrie was ontzettend verandert. Een sarcastische lach gleed over zijn lippen. No way dat ooit iemand hem Ody zou noemen, Seus was dan nog wel oké. Maar Ody klonk toch echt veel te schattig, iets wat niet bij hem paste. Totaal niet. `Fijn, vergeet mijn laatste woorden. Ik heb er geen behoefte aan jou Ody te noemen, ook al klinkt het wel schattig en heeft het wel wat, en jij hebt er geen behoefte aan mij Avalyn te noemen,' Het leek erop dat Avalyn al voor hem had besloten. 'Nou oké dan, Avalyn. Of moet ik je Ava noemen? Ik heb niets gedaan in de overheid, en ik denk dat we dat maar beter ook zo kunnen laten. Je mede-paarden hoor je nou eenmaal aan te spreken met respect, nooit geleerd toen je klein was? Hmpf. En nee, ik gun jou niet het recht me een 'schattige' bijnaam toe te wijzen.'
'OOC; I like Avalyn, die stemmingswisselingen zijn zo leuk :')'
|
|
|
|
|
Post by Avalyn on Aug 27, 2013 20:07:37 GMT
Avalyn Ze had de hengst inderdaad eventjes in een soort van verwarring gebracht, dacht ze, of met haar snelle directe antwoord, of door haar stemmingswisselingen. Ze hoopte vurig dat het het eerste was, ze was niet bepaald trots op haar stemmingswisselingen, of de 'kapotte delen in haar hersenen' zoals zij het zelf prefereerde. Maar goed, de hengst reageerde dus eigenlijk pas na haar hele vloed aan woorden, nog steeds had ze haar stemming niet onder controle, vrolijk stond ze daar voor de hengst die niet bepaald vrolijk leek. Voor je het wist zou ze een dansje gaan doen en vrolijk in de rondte springen, ze had het soms gewoon niet in de hand en ze háátte het, nee haten was te klein, ze verafschuwde het.'Nou oké dan, Avalyn. Of moet ik je Ava noemen? Ik heb niets gedaan in de overheid, en ik denk dat we dat maar beter ook zo kunnen laten. Je mede-paarden hoor je nou eenmaal aan te spreken met respect, nooit geleerd toen je klein was? Hmpf. En nee, ik gun jou niet het recht me een 'schattige' bijnaam toe te wijzen.' Sprak de hengst, een beetje verbaasd keek ze de hengst aan. Nee natuurlijk moest hij haar geen ava noemen, dat zei ze toch net? Ze grinnikte zachtjes en begon te praten; `Neen, geen Avalyn. Of wacht... Wel Avalyn, geen Ava. Of toch niet? ARGH,' Ze schreeuwde het uit en gooide haar oren naar achteren; weer sloeg haar karakter om. Soms had ze hetzelfde karakter een hele tijd, soms maar enkele minuten, ze werd er gek van en het maakte haar vreselijk gefrustreerd van tijd tot tijd. Ze schudde haar hoofd en haar dikke voor pluk viel voor haar linker oog, waardoor het oppervlakkige zwart in haar andere oog duidelijk naar voren kwam, haar manen zaten warrig en vielen beide kanten uit, haar oren keerde zich naar achteren en haar humeur sloeg, alweer, om dit keer van vrolijk naar chagrijnig en geërgerd. `Noem me gewoon Avalyn,' Beviel ze de hengst min of meer. `Zou het een verschil maken als je in de overheid zou werken? Zou het anders zijn voor de manier van leven als jij in de overheid zou werken? Zouden regels anders worden? Zou jij echt zo'n paard zijn die zoveel invloed heeft op de mensheid? Ik betwijfel het me,' De klanken rolden gemakkelijk over haar tong en glipte haar mond uit op zoek naar het oor van een luisteraar, in dit geval Odysseus, de zwart bonte hengst voor haar. `Maar ja, ik heb wel degelijk geleerd dat je respect moet hebben voor je mede-paard, maar alleen als deze het ook werkelijk verdiende. Respect is niet iets wat je krijgt, gewoon omdat je leeft. Iedereen kan leven, respect krijg je naar de manier waarop je leeft. Ik heb geen respect voor de eerste de beste seriemoordenaar freak die ik tegen kom, net als dat jij waarschijnlijk geen respect hebt voor de eerste de beste goedzak die je tegen komt. Je moet niet zo snel oordelen, freak,' Ze grinnikte een vals lachje, waarschijnlijk compleet onterecht, om haar woordenvloed. Sarcasme en geïrriteerdheid speelden de hoofdrol in haar klanken, die soepeltjes met een valse ondertoon haar mond verlieten. Af
|
|
|
Post by Odysseus on Aug 28, 2013 15:52:30 GMT
he doesn't play by rules 373 avalyn D e merrie had zachtjes gegrinnikt voor ze begon te praten. `Neen, geen Avalyn. Of wacht... Wel Avalyn, geen Ava. Of toch niet? ARGH,' Ze schreeuwde het uit en gooide haar oren weer naar achter. Odysseus fronste, zoals hij al een aantal keer had gedaan in deze conversatie. Hij begreep Avalyn niet helemaal, nou ja.. Het was eerder haar humeur dat hij niet begreep. `Noem me gewoon Avalyn,' Het klonk als een bevel, en nu was Seus helaas niet het beste in opvolgen van bevelen. `Zou het een verschil maken als je in de overheid zou werken? Zou het anders zijn voor de manier van leven als jij in de overheid zou werken? Zouden regels anders worden? Zou jij echt zo'n paard zijn die zoveel invloed heeft op de mensheid? Ik betwijfel het me,' De zwart bonte hengst wachtte rustig af, in afwachting tot de merrie haar woordenstroom zou vervolgen. `Maar ja, ik heb wel degelijk geleerd dat je respect moet hebben voor je mede-paard, maar alleen als deze het ook werkelijk verdiende. Respect is niet iets wat je krijgt, gewoon omdat je leeft. Iedereen kan leven, respect krijg je naar de manier waarop je leeft. Ik heb geen respect voor de eerste de beste seriemoordenaar freak die ik tegen kom, net als dat jij waarschijnlijk geen respect hebt voor de eerste de beste goedzak die je tegen komt. Je moet niet zo snel oordelen, freak,' De merrie stootte een vals lachje uit, maar zweeg. De woordenstroom was waarschijnlijk afgelopen. 'Oké dan, Ava dus. Ten eerste, hoe kan een paard in de overheid werken en de MENSheid veranderen? ' Een rilling schoot door zijn lijf bij het aandenken aan de tweebenige wezens, met hun rijdende rupsen. De herinnering van een oude gebeurtenis schoot door zijn hoofd, hij was ooit bijna aangereden door zo'n rijdende rups. Sinds die jagen die dingen hem angst aan.. 'En ten tweede, ik heb wel degelijk respect voor die lieve goedzakjes. Alleen begrijpen ze mijn respect niet, vrees ik. En tja zelfs een 'seriemoordenaar' verdient zijn respect. En ik oordeel niet snel hoor, helemaal niet.' De woorden klonken stuk voor stuk sarcastisch. 'Oh en Ava, ben jij dan toevallig ook zo'n lief goedzakje?' Een valse grijns sierde zijn lippen.
|
|
|
|
|
Post by Avalyn on Aug 30, 2013 18:16:40 GMT
Avalyn
'Oké dan, Ava dus,-' Begon de hengst, Avalyn gooide haar bovenlip omhoog en legde haar oren verder naar achteren, haar hoef sloeg twee keer op de grond en haar staart sloeg geërgerd tegen haar dikke flanken. '-Ten eerste, hoe kan een paard in de overheid werken en de MENSheid veranderen? ' Weer gooide Avalyn haar oren naar achteren maar dit keer vloog haar hoofd geïrriteerd omhoog en weer omlaag, haar manen vlogen wild in het rond en haar voor pluk kwam weer voor haar oog te liggen waardoor de andere uitdagend en fel opblonk. `Schat, je moet alles niet zo letterlijk nemen, je weet best wat ik bedoel, zo niet? Dan vraag ik me af waarom ik nog steeds tegen je praat en überhaupt op het idee ben gekomen me tot jou niveau te verlagen. Zwijn,' sprak ze met een felle ondertoon, de woorden waren sissend uitgesproken en ze rolde soepel uit haar mond, een voor een bereikte ze de oren van de hengst en kwamen bij hem naar binnen. Ze keek hem ondeugend en uitdagend aan, maar met een bepaalde felheid en gevaarlijkheid in haar ogen liggend dat menig paard zou afschrikken. Haar oren wezen naar achteren en soms stampte ze met haar hoef op de grond; ze had geen behoefte aan vechten, ze daagde hem eerder uit tot een soort woordenwisseling, een strijd met woorden. Ze had zo het idee dat haar woordenschat groter was dan die van de hengst, maar ze kon het altijd mis hebben, wie wist wat er in dat bonte hoofdje van hem te vinden was. Op een of andere manier vond ze hem wel interessant, in elk geval interessant genoeg om te blijven. Na een tijdje ontspande ze zich een beetje, ze voelde de woede een klein beetje uit haar lijf stromen en het enige wat over bleef was een soort leegheid en chagrijn. 'En ten tweede, ik heb wel degelijk respect voor die lieve goedzakjes. Alleen begrijpen ze mijn respect niet, vrees ik. En tja zelfs een 'seriemoordenaar' verdient zijn respect. En ik oordeel niet snel hoor, helemaal niet.' Ze gooide haar hoofd statig omhoog, wat moest ze hier nou mee? Ze kon er helemaal niks mee, ze had zelfs geen idee wat ze terug moest zeggen, maar het lag niet in haar aard om zinnen onbeantwoord te leggen, ze had graag het laatste woord en was al helemaal niet blij als ze ergens niet op kon reageren. `Mij best joh, wat jij wil. Ik vraag me toch wel af in hoeverre jou 'respect' op respect lijkt. Laten we het zo vragen; respecteer jij mij in zoals hoe ik ben? Ook al mag dit soms wat verwarrend en anders zijn,' Ze vroeg het zich terecht af, het beïnvloedde sowieso al een heel groot deel van hoe ze naar de hengst zou opkijken, wat ze letterlijk toch al deed aangezien de hengst toch wel wat groter was dan zij. Niet bijzonder veel maar misschien wel tien tot vijftien centimeter, ze was zelf absoluut niet de grootste, maar dat veranderde haar kijk op de wereld niet. En zeker niet haar karakter en brutaliteit. Dat was ook een van de redenen waarom ze niet van vechten hield, een ruzie waarin alleen woorden te pas kwamen en geen kracht vond ze heerlijk, soms leefde ze erop. Maar vechten was niet voor haar weggelegd, ze was een vlucht dier, stiekem en sluw, ze was als een seriemoordenaar misschien wel, ze moordde niet veel, het was leuker om je vijand weg te laten kwijlen zonder dat hij dood was, maar als het moest was ze snel en deed ze het liever gauw, zonder dat haar vijand het aan zou zien komen. In een keer, hup de keel door klaar. Niet te veel poef paf, niet te veel kracht, ze had wel kracht maar ze was absoluut niet de sterkste. Dus als ze ooit in een gevecht belandde dan maakte ze zich niet snel weg, maar ze had een geweldige conditie, dus ze maakte haar vijand uitgeput door al zijn aanvallen te ontwijken, daar was ze goed in, ze was snel, behendig soepel, klein, het was perfect om te vluchten in een gevecht en als haar vijand moe was dan kon zij toeslaan. 'Oh en Ava, ben jij dan toevallig ook zo'n lief goedzakje?' Vroeg hij, terwijl een valse grijns zijn lippen sierde. Ze grinnikte en zette luchtig een paar passen dichterbij de hengst tot ze zo dichtbij stond dat ze zijn warme adem bijna uit zijn neus kon voelen en als ze haar hals iets verder zou strekken dat hun neuzen een lichte aanraking zouden hebben. Nogmaals grinnikte ze vals een onheilspellende glimlach sierde haar lippen terwijl ze haar slanke hoofdje schuin hield. `Gok zelf maar,' Het waren drie simpele woorden, vals en sinister uitgesproken. Drie simpele woorden die toch een valsheid tot zich hadden genomen dat menig paard rillingen zou hebben gehad, misschien door de sissende en onheilspellende manier waarop ze werden uitgesproken, misschien door de simpelheid van de woorden. Maar niet ieder paard werd er bang van en Avalyn verwachtte ook niet dat de schat van een hengst voor haar er bang van zou worden.
|
|
|
Post by Odysseus on Aug 30, 2013 20:12:13 GMT
he doesn't play by rules 308 avalyn A valyn had zijn woorden niet al te best opgenomen, dat was al iets was hij vrij snel opmerkte. `Schat, je moet alles niet zo letterlijk nemen, je weet best wat ik bedoel, zo niet? Dan vraag ik me af waarom ik nog steeds tegen je praat en überhaupt op het idee ben gekomen me tot jou niveau te verlagen. Zwijn,' De woorden rolden sissend uit haar mond. In tegenstelling tot hem, wachtte zij niet af tot hij uitgesproken was. `Mij best joh, wat jij wil. Ik vraag me toch wel af in hoeverre jou 'respect' op respect lijkt. Laten we het zo vragen; respecteer jij mij in zoals hoe ik ben? Ook al mag dit soms wat verwarrend en anders zijn,' Met de simpele woorden `Gok zelf maar,' sloot ze haar woordenstroom af, er lag een valse toon in haar stem. Iets wat Odysseus niet deerde, hij vond het wel leuk. Dat valse gedrag. 'Misschien dat je eerst eens even naar jezelf moet gaan kijken en niet alles letterlijk moet nemen, dus ik snap van mezelf niet eens waarom ik me tot JOUW niveau verlaag. Bitch.' Een gemene glimlach sierde zijn lippen. 'Oh dus ik ben degene die hier geen respect heeft? Moet jij nodig zeggen, ik wacht in elk geval tot iemands woordenstroom,' Hij legde een duidelijke nadruk op het laatste woord, voordat hij weer verder sprak. 'Is afgelopen, in plaats van door iemand heen beginnen te ouwehoeren. Zoals sommige anderen hier.' Met een geërgerde blik in zijn ogen keek hij Avalyn aan. 'Dus ik vrees toch dat ik meer respect heb voor jou, dan jij voor mee.' Even dacht hij na over zijn antwoord op haar laatste vraag, het was een ding dat voor hem nog niet zo zeker was. 'Hmpf, weet ik veel. Dat kan ik bij jou niet inschatten. Je bent een rare, freak.'
OOC; Wauw, Seus praat veel vandaag lol
|
|
|
|
|
Post by Avalyn on Sept 1, 2013 14:14:03 GMT
Het werd haar al snel duidelijk dat Odysseus haar valse gedrag wel leuk vond; dan had hij mazzel. Ze was natuurlijk absoluut niet meer in de stemming om vrolijk en lief te doen, niet met zijn gezelschap in ieder geval. 'Misschien dat je eerst eens even naar jezelf moet gaan kijken en niet alles letterlijk moet nemen, dus ik snap van mezelf niet eens waarom ik me tot JOUW niveau verlaag. Bitch.' Ze grinnikte zachtjes en een kleine glimlach sierde haar lippen, ze trok alweer haar mond open toen hij verder praatte. 'Oh dus ik ben degene die hier geen respect heeft? Moet jij nodig zeggen, ik wacht in elk geval tot iemands woordenstroom - is afgelopen, in plaats van door iemand heen beginnen te ouwehoeren. Zoals sommige anderen hier.' Ze brieste koppig en geërgerd. Toch kon ze het niet laten om nog iets te zeggen, snel voordat hij verder begon te praten. `Dan wacht ik toch lekker zodat jou onderontwikkelde brein niet verward raakt,' Zei ze koppig, ze wist het nog net tussen zijn zinnen te proppen en was net klaar toen hij alweer weer verder praatte. 'Dus ik vrees toch dat ik meer respect heb voor jou, dan jij voor mee.' Weer grinnikte ze, de hengst had helemaal gelijk, zij had geen respect voor hengsten die bij het minste geringste hun vuile mond opentrokken, ook al deed ze het zelf ook, zij moesten zich niet tot haar niveau verlagen, zodra ze dat deden, en dat deden ze maar al te vaak, verloor ze al haar respect voor het wezen dat voor haar stond. Zoals nu gaande was, hoewel de hengst haar respect weer beetje bij beetje terug verdiende, was hij het nu alweer verloren. Het was een proces waar ze té vaak plezier in beleefde. 'Hmpf, weet ik veel. Dat kan ik bij jou niet inschatten. Je bent een rare, freak.' De lach die volgde vulde het hele gebied in geluid, het was eventjes stil geweest maar na drie enkele seconden was ze in lachen uitgebarsten. De klanken van haar lach waren krankzinnig, maar toch zuiver en mooi. Ze brachten menig paard de stuipen op het lijf, en voor menig ander paard klonken ze mooi en puur. Ze grinnikte en hoestte nog wat na `Jij bent grappig jij, héhé,' grinnikte ze tegen hem. Ze bracht haar mond tot vlak naast zijn oor. `Schat, jij bent hier degene die zijn mond het verst opentrekt, me bitch noemen is nergens voor nodig,' fluisterde ze zachtjes, de klanken van haar woorden kwamen direct in zijn oren terecht en langzaam sloten haar tanden zich om zijn oor, ze grinnikte misvormd, het geluid belemmerd doordat ze zijn oor vast had. `Nomnomnom,' mompelde ze zachtjes, toen liet ze los en zette direct een paar passen naar achteren, nogmaals grinnikte ze zachtjes, nu was de misvormdheid uit haar stem en het enigste wat overbleef was een zuiverheid van klanken. `Respect of geen respect. Wat maakt het ook uit of ik door je heen ouwehoer; alsof jou woorden interessanter zijn de mijne,' Kaatste ze terug, geërgerd legde ze haar oren weer naar achteren, de luchtigheid en naïviteit van zonet was compleet verdwenen en allebei haar zwarte ogen glinsterde oppervlakkig op. Nog steeds daagde ze de hengst uit. `Ja, daar was ik al sinds ik je voor het eerst zag achter gekomen, stom zwijn,'
Flutje ;C Maar wel 555 woorden MWUHAHAHAHA
|
|
|
Post by Odysseus on Sept 2, 2013 14:56:29 GMT
he doesn't play by rules 281 avalyn D e merrie had koppig en geërgerd gebriest. `Dan wacht ik toch lekker zodat jou onderontwikkelde brein niet verward raakt,' Ze wist de zin nog net tussen zijn woorden te proppen, geërgerd rolde de hengst met zijn ogen. Maar besloot haar woorden te negeren. `Jij bent grappig jij, héhé,' Odysseus fronste kort. `Schat, jij bent hier degene die zijn mond het verst opentrekt, me bitch noemen is nergens voor nodig,' De merrie had haar mond tot vlak bij zijn oor gebracht, iets waardoor hij het liefst een stap achteruit had gezet. Maar dit toch maar niet deed. De klanken van haar woorden kwamen direct in zijn oren geweest. Langzaam sloten haar tanden zich om zijn oor, de hengst bewoog ietwat verbaast een beetje met zijn hoofd. Maar bleef wel staan. `Respect of geen respect. Wat maakt het ook uit of ik door je heen ouwehoer; alsof jou woorden interessanter zijn de mijne,' Geërgerd legde ze haar oren weer naar achter. `Ja, daar was ik al sinds ik je voor het eerst zag achter gekomen, stom zwijn,' Het was duidelijk dat Avalyn hem uit probeerde te dagen, iets waarvan hij totaal niet onder de indruk is. Een klein lachje rolde over zijn lippen voordat hij weer begon te praten. 'Dank je voor het compliment, wat fijn dat er wezens zijn die mij grappig vinden.' Zijn stem had een achteloze toon. 'Als jij mij een zwijn noemt, mag ik jou ook best een bitch noemen. Liever oninteressant dan zo'n freak met stemmingswisselingen.' De achteloze toon was verandert in een die veel gemener klonk. 'Luister eens meid, als je me zo nodig uit moet dagen. Val me dan gewoon aan. Of durf je dat niet?'
|
|
|
|
|
Post by Avalyn on Sept 4, 2013 18:34:41 GMT
Hij had achteloos gereageerd; 'Dank je voor het compliment, wat fijn dat er wezens zijn die mij grappig vinden.' Ze schudde, alweer, geërgerd haar hoofd, eventjes had ze gedacht dat hij de nadruk had gelegd op 'wezens', wat haar boos zou maken. Maar het was niet zo, ze was gewoon gepikeerd. een fractie van een seconde wou ze nog antwoorden, maar toen besloot ze dat ze hem zou laten uitpraten, hij was toch al begonnen; 'Als jij mij een zwijn noemt, mag ik jou ook best een bitch noemen. Liever oninteressant dan zo'n freak met stemmingswisselingen.' Weer grinnikte ze, de hengst zou willen dat hij half zo freakie was als Avalyn, hoewel ze zelf de behoefte had aan wat andere benamingen. Minder. Pijnlijke. 'Luister eens meid, als je me zo nodig uit moet dagen. Val me dan gewoon aan. Of durf je dat niet?' Weer lachte ze luid op, de hengst was écht grappig. Haar lach verstomde alweer, nu was er nog wat na gegrinnik en toen was het stil. `Geen dank, geen dank,' Zei ze tegen de hengst terwijl ze haar hoofd formeel boog, haar dikke bos manen vlogen eventjes alle kanten op. `Ik mag jou zwijn en Ody noemen dan mag jij mij bitch en nog een naam noemen,' stelde ze voor, alsof het de beste deal was die ze ooit had gesloten, hoopvol keken haar zwarte ogen hem aan. Eindelijk was haar humeur weer wat beter, door al dat gelach waarschijnlijk, maar met de eerste de beste zet van de hengst kon het zo weer omslaan. Avalyn had geen twee kanten zoals zoveel paarden hadden, een vriendelijke of in elk geval respectvolle kant en een woedende, gemene kant. Avalyn had honderden kanten, waar misschien een klein dingetje verschilde, maar het was toch een compleet andere Avalyn. Ze zat ingewikkeld in elkaar, maar ze vond zichzelf leuk zoals ze was. Zo arrogant was ze wel. `Je snapt het niet hé, Ody. Het gaat me niet om het vechten, bah nee, ik háát vechten,' ze spoog het woord eruit alsof het door de duivel was vervloekt. `Natuurlijk durf ik je wel aan te vallen, ik lijk misschien dik maar geloof mij, ik ben vreselijk wendbaar en snel. In ieder geval ik prefereer een woorden gevecht boven een fysiek gevecht, het is veel leuker om je vijand mentaal te laten lijden, totdat hij je sméékt om je af te maken. Jammer genoeg komt het niet vaak zover,' ze grinnikte en zette weer een pasje naar voren. `Maar twijfel er niet aan of ik je graag van kant zou maken of niet,' fluisterde ze in zijn oor, haar tanden gleden over zijn oor tot vlak boven zijn oog. Toen sprong ze naar achteren en lachte eventjes luid en inderdaad, freaky. Eng, als een psychopaat. Ze grinnikte na en keek de hengst met een vrolijke glimlach aan, het was gewoon allemaal een spelletje voor haar en zij was de kleuter die het speelde.
|
|
|
|
Post by Odysseus on Sept 6, 2013 19:02:57 GMT
he doesn't play by rules 368 avalyn E r was vrijwel geen enkele emotie te lezen in de bruine ogen van de hengst, zijn gezicht was strak. Emotie tonen kon een zwakte zijn, was hem vroeger bijgebracht. `Geen dank, geen dank,' Sprak de merrie, die haar hoofd formeel boog. Waarbij haar manen voor een kort moment alle kanten opvlogen. `Ik mag jou zwijn en Ody noemen dan mag jij mij bitch en nog een naam noemen,' De merrie stelde het voor alsof het de beste deal was die ze ook had gemaakt. Haar humeur was duidelijk weer een stukje beter. `Je snapt het niet hé, Ody. Het gaat me niet om het vechten, bah nee, ik háát vechten,' Je kon duidelijk merken het woord alleen al verafschuwde. `Natuurlijk durf ik je wel aan te vallen, ik lijk misschien dik maar geloof mij, ik ben vreselijk wendbaar en snel. In ieder geval ik prefereer een woorden gevecht boven een fysiek gevecht, het is veel leuker om je vijand mentaal te laten lijden, totdat hij je sméékt om je af te maken. Jammer genoeg komt het niet vaak zover,' Grinnikend zette ze weer een pas naar voren, waardoor de drang om een pas achteruit te zetten weer aanwakkerde. `Maar twijfel er niet aan of ik je graag van kant zou maken of niet,' Tot zijn afschuw merkte hij op dat haar tanden zich weer verschrikkelijk dicht bij zijn oor bevonden, instinctief legde hij zijn oren in zijn nek toen Avalyn hem de woorden influisterde. De merrie sprong naar achteren en lachte een kort moment luid, haast freaky. 'Niemand maar dan ook niemand noemt mij Ody.' Siste de hengst kwaad, hij was er niet bepaalt van gediend deals te sluiten met andere paarden. Hij had in het verleden wel vaker gemerkt dat deals bestonden om gebroken te worden. 'Hmpf jammer, dan was er misschien nog wat leuks geweest aan dat verschrikkelijke karakter van je. Oh en ook als je me aan zou vallen, ik zou het toch wel van je winnen.' Er lag een ijzige ondertoon in zijn stem, de merrie begon hem op zijn zenuwen te werken en dat vond hij niet bepaalt fijn. 'Freak..' Mompelde de bonte hengst, luid genoeg zodat Avalyn het nog net kon horen.
|
|
|
|
|
Post by Avalyn on Sept 8, 2013 20:01:05 GMT
Weer legde hij zijn oren in zijn nek, alsof dat veel uitrichtte. Ze grinnikte zachtjes, ze grinnikte te vaak. 'Niemand maar dan ook niemand noemt mij Ody.,’ Avalyn fronste en keek de hengst verward aan. `Ody?’ Zei ze aarzelend, voor zover ze wist noemde zij hem nu gewoon Ody, ze had geen idee wat de hengst precies tegen die naam had, maar ze vond zijn afkeur ervoor maar raar, zelf vond zij het wel grappig en schattig. 'Hmpf jammer, dan was er misschien nog wat leuks geweest aan dat verschrikkelijke karakter van je. Oh en ook als je me aan zou vallen, ik zou het toch wel van je winnen,' ze glimlachte, haar verschrikkelijke karakter, stiekem was hij gewoon hartstikke jaloers op haar karakter. En ja hij zou winnen, precies een van de redenen waarom zij hem niet aanviel. 'Freak..' ze grinnikte en keek hem vrolijk aan, eventjes wachtte ze af of hij echt klaar was met praten, ze wou meneertje snel-op-zijn-teentjes-getrapt natuurlijk niet boos maken. Nog eventjes keek ze hem vragend aan toen opende ze haar mond: `Hmm juist ja, Ody,’ Ze leek de naam op haar lippen te proeven. `Ody,’ prevelde ze nog zachtjes, nogmaals proefde ze de naam, het beviel haar wel, de manier waarop de klanken soepeltjes haar mond uitgleden, ja het beviel haar wel. `Je hoeft niet te liegen schat, geef maar gewoon toe dat je stinkend jaloers bent op mijn karakter, in elk geval háát je het niet,’ ze grinnikte bij de gedachte van het woord haat, dat ze zojuist met nadruk had uitgespuwd. `Haat is een veel groter iets dan jou hersenen ooit zullen kunnen waarnemen, als wij haten dan vormen wij maar een klein deeltje van alle haat, als we niet haten dan maakt het niet eens uit. Een paard meer of minder zou haat niet kapot maken,’ haat was een groot begrip en dat mocht de hengst weten ook. `Hoewel het wel fijn is om een paard op zijn beurt te haten, of niet?´ grinnikte ze, de hengst moest daar wel alles vanaf weten. `Oh en natuurlijk zou je van me winnen, dat geef ik met plezier toe. Daarom val ik je ook niet aan schat, omdat ik dan toch wel verlies, maar zou jij mij doden? Ik betwijfel het me, ik denk dat je wel de kracht hebt, maar dat je me te leuk vindt om me te doden,’ ze grinnikte vrolijk en huppelde half een paar rondjes om de hengst heen, voor hem kwam ze weer stil te staan, haar hoofd kantelde ze licht en ze keek de hengst met een scheve glimlach aan, haar ogen twinkelde speels: haar karakter veranderde weer eens. Ze stoof langs de hengst op, ze beukte half tegen hem op en haar staart sloeg waarschijnlijk tegen hem aan, ze vloog bokkend weg en draaide zich na ongeveer tien meter weg. Vrolijk keek ze de hengst aan, haar oren naar voren gespitst. `Try to get me,’ ze fluisterde de woorden heel zachtjes, zelf hoorde ze het amper, dus de hengst moest wel absurd goede oren hebben om het te horen.
Notes;
Ach gut ik vind der zo leuk :'D
|
|
|
Post by Odysseus on Sept 9, 2013 16:48:14 GMT
he doesn't play by rules 336 avalyn 'O dy?' Haar stem klonk aarzelend terwijl ze door zijn woordenstroom heen sprak, geërgerd, om dat een kleine woordje, rolde hij met zijn ogen. Toen hij klaar was met spreken, grinnikte Avalyn en keek hem vrolijk aan. Wat zijn eigen humeur alleen maar meer omlaag bracht. `Hmm juist ja, Ody,’ Met een ijzige blik in zijn ogen keek hij het paard aan, hij probeerde een duidelijke waarschuwing met zijn ogen door te geven. `Ody,’ De drang om aan te vallen werd alleen maar groter. `Je hoeft niet te liegen schat, geef maar gewoon toe dat je stinkend jaloers bent op mijn karakter, in elk geval háát je het niet,’ Met nadruk had de merrie het woord 'haat' uitgespuwd. `Haat is een veel groter iets dan jou hersenen ooit zullen kunnen waarnemen, als wij haten dan vormen wij maar een klein deeltje van alle haat, als we niet haten dan maakt het niet eens uit. Een paard meer of minder zou haat niet kapot maken,’ Het klonk alsof de merrie het woord uitlegde aan een kleuter, de ijzige blik bleef in zijn ogen staan. Het voelde alsof Avalyn hém zag als een domme kleuter. Oh en natuurlijk zou je van me winnen, dat geef ik met plezier toe. Daarom val ik je ook niet aan schat, omdat ik dan toch wel verlies, maar zou jij mij doden? Ik betwijfel het me, ik denk dat je wel de kracht hebt, maar dat je me te leuk vindt om me te doden,’ De merrie stoof langs hem heen en beukte daarbij de bonte hengst half op zij, met zijn oren in zijn nek hapte hij in haar richting. Ze vloog bokkend weg en draaide zich na ongeveer 10 meter om. `Try to get me,' De fluistering was zo zacht dat hij het niet eens kon horen, wel wist hij dat hij niet met zich ging laten sollen. Kwaad galoppeerde hij op de merrie af. Lenig draaide Odysseus zich om en haalde met zijn lange benen uit in haar richting.
OOC; Seus wordt gewelddadig :')
|
|
|
|