Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 28, 2013 17:26:28 GMT
Er was eens een afgezaagd sprookje die heel erg vervelend was en vroeg om aandacht. Op een ochtend kwam er een gigantisch groen konijn met zijn vriend; ze gingen naar het smurfen bos in Smurfenland. De kleine smurfen waren erg bang wanneer een gigantische roze sprinkhaan kwam aangelopen. Het groene konijn zei heldhaftig: koeien zijn dikke beesten! En ze stinken echt verschrikkelijk hard! Zijn vriend schudde zijn kop ontkennend. 'Kegels zijn oranje' Het konijn begon spastisch te hupsen en belandde met extreem gekrijs op een glibberige naaktslak. De glibberige naaktslak deed een facepalm.
Waauw, wat een geweldige zin^^' Ik deed een facepalm, jij deed een facepalm, wij deden een facepalm XD
|
|
|
Post by Avalyn on Aug 28, 2013 17:27:14 GMT
Er was eens een afgezaagd sprookje die heel erg vervelend was en vroeg om aandacht. Op een ochtend kwam er een gigantisch groen konijn met zijn vriend; ze gingen naar het smurfen bos in Smurfenland. De kleine smurfen waren erg bang wanneer een gigantische roze sprinkhaan kwam aangelopen. Het groene konijn zei heldhaftig: koeien zijn dikke beesten! En ze stinken echt verschrikkelijk hard! Zijn vriend schudde zijn kop ontkennend. 'Kegels zijn oranje' Het konijn begon spastisch te hupsen en belandde met extreem gekrijs op een glibberige naaktslak. De glibberige naaktslak danste de klompendans
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 31, 2013 6:06:15 GMT
Er was eens een afgezaagd sprookje die heel erg vervelend was en vroeg om aandacht. Op een ochtend kwam er een gigantisch groen konijn met zijn vriend; ze gingen naar het smurfen bos in Smurfenland. De kleine smurfen waren erg bang wanneer een gigantische roze sprinkhaan kwam aangelopen. Het groene konijn zei heldhaftig: koeien zijn dikke beesten! En ze stinken echt verschrikkelijk hard! Zijn vriend schudde zijn kop ontkennend. 'Kegels zijn oranje' Het konijn begon spastisch te hupsen en belandde met extreem gekrijs op een glibberige naaktslak. De glibberige naaktslak deed een facepalm.Waauw, wat een geweldige zin^^' Ik deed een facepalm, jij deed een facepalm, wij deden een facepalm XD Ik was lekker eerder! >'D
|
|