|
Post by Avalyn on Aug 27, 2013 14:26:31 GMT
Ik denk dat we het allemaal kennen ^^ En anders spreekt de titel al wel voor zich (:
Toch; Bij dit spel is het de bedoeling dat je samen een verhaal maakt, maar per post mag je maar drie woorden plaatsen ;D Dus;
Piet; Er was eens Jan; een roze maki Kees; die roze maki
Enzo door
(wauw wat is mijn namen creativiteit toch op een hoog niveau -,-)
Whatever ik begin! ;D
OJA! als je je post maakt, kopieer dan het hele verhaal, als iedereen dit doet is dit maar drie klikken hoor (: Maar dat is wel leuk om te lezen aangezien er echt stomme verhalen uit komen >D Maak jou drie woorden dan eventjes dikgedrukt danku (: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Er was eens
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 27, 2013 15:19:35 GMT
Er was eens een afgezaagd sprookje
(vetgedrukt heeft op de een of andere manier geen effect dus kan je ze beter schuingedrukt zetten c; )
|
|
|
Post by Surtur on Aug 27, 2013 15:21:15 GMT
Er was eens een afgezaagd sprookje die heel erg
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 27, 2013 15:29:15 GMT
Er was eens een afgezaagd sprookje die heel erg vervelend was en
(is het niet dat in de plaats van die? :3 )
|
|
|
Post by Surtur on Aug 27, 2013 15:31:07 GMT
Er was eens een afgezaagd sprookje die heel erg vervelend was en vroeg om aandacht.(Vraag maar niet naar mijn spelling. Ik heb geen idee trouwens. Het klinkt allebei wel)
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 27, 2013 15:32:10 GMT
Er was eens een afgezaagd sprookje die heel erg vervelend was en vroeg om aandacht. Op een ochtend
(x'D Ja, eigenlijk wel c; )
|
|
|
Post by Avalyn on Aug 27, 2013 15:48:20 GMT
Er was eens een afgezaagd sprookje die heel erg vervelend was en vroeg om aandacht. Op een ochtend kwam er een
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 27, 2013 15:59:46 GMT
Er was eens een afgezaagd sprookje die heel erg vervelend was en vroeg om aandacht. Op een ochtend kwam er een gigantisch groen konijn
|
|
|
Post by Avalyn on Aug 27, 2013 16:01:13 GMT
Er was eens een afgezaagd sprookje die heel erg vervelend was en vroeg om aandacht. Op een ochtend kwam er een gigantisch groen konijn met zijn vriend;
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 27, 2013 16:03:46 GMT
Er was eens een afgezaagd sprookje die heel erg vervelend was en vroeg om aandacht. Op een ochtend kwam er een gigantisch groen konijn met zijn vriend; ze gingen naar
|
|
|
Post by Avalyn on Aug 27, 2013 16:05:38 GMT
Er was eens een afgezaagd sprookje die heel erg vervelend was en vroeg om aandacht. Op een ochtend kwam er een gigantisch groen konijn met zijn vriend; ze gingen naar het smurfen bos
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 27, 2013 16:08:00 GMT
Er was eens een afgezaagd sprookje die heel erg vervelend was en vroeg om aandacht. Op een ochtend kwam er een gigantisch groen konijn met zijn vriend; ze gingen naar het smurfen bos in Smurfenland. De
|
|
|
Post by Avalyn on Aug 27, 2013 16:09:24 GMT
Er was eens een afgezaagd sprookje die heel erg vervelend was en vroeg om aandacht. Op een ochtend kwam er een gigantisch groen konijn met zijn vriend; ze gingen naar het smurfen bos in Smurfenland. De kleine smurfen waren
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 27, 2013 16:15:48 GMT
Er was eens een afgezaagd sprookje die heel erg vervelend was en vroeg om aandacht. Op een ochtend kwam er een gigantisch groen konijn met zijn vriend; ze gingen naar het smurfen bos in Smurfenland. De kleine smurfen waren erg bang wanneer
|
|
|
Post by Avalyn on Aug 27, 2013 16:26:17 GMT
Er was eens een afgezaagd sprookje die heel erg vervelend was en vroeg om aandacht. Op een ochtend kwam er een gigantisch groen konijn met zijn vriend; ze gingen naar het smurfen bos in Smurfenland. De kleine smurfen waren erg bang wanneer een gigantische roze
|
|