Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 9, 2013 9:06:39 GMT
Welkom in het test-je-code-uit-topic c:
Aangezien er een aantal codes zijn die niet werken met de BBCode, kan je je codes hier uittesten. Om te veel gespam te voorkomen, zou ik wel willen vragen om 1 post aan te maken per account en die dan gewoon steeds te edit'en. Zo kan je ook zien welke codes je allemaal al hebt uitgetest, zodat je niet 2 dezelfde gaat uitproberen. Ook zou ik het erg fijn vinden als je alles in een spoiler zet, maar gelieve per post wel niet meer dan 10 spoilers te plaatsen. Desnoods zet je een aantal codes in 1 spoiler, maar anders wordt het gewoon té overdreven. Als je wilt voorkomen dat iemand anders je codes ook gaat gebruiken, moet je de spoiler de naam geven 'Niet gebruiken!'. Als je vrijgeviger wilt zijn, dan kan je ook gewoon de spoiler naam 'spoiler' laten.
Als je dus inspiratieloos bent kan je hier ook altijd een kijkje komen nemen om een leuke code te gebruiken. Als de naam 'Niet gebruiken!' is, dan moet je van die codes afblijven!
Ikzelf ga nog een andere post aanmaken, omdat het anders niet echt duidelijk is dat dit de eerste post is^^"
Veel test plezier zou ik zeggen!
Het team~
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 9, 2013 9:09:36 GMT
~Lis's code post~ Gelieve deze niet te gebruiken.------------------------------- Spirit Words Note Tags W at gedaan wordt hier
Werkt deze code ongeveer
Ik moet even de achtergrond afbeelding testen
Dus vandaar dat ik zoveel tekst typ
Gewoon dat je 't weet c;
Zo zal het wel genoeg zijn hoop ik c=
'Wat gezegd wordt hier'
En dan kan je hier gewoon verder gaan c:
|
|
TABLE BY TRINITY @ PLEASE DON'T STEAL -------------------------------
SPIRIT
Ik wilde gewoon even testen of deze code hier ook werkt, want dan denk ik dat dit Spirit's kader wordt, maar dan ga ik er misschien nog wel een plaatje in prutsen x'D
------------------------------- | | NAME | AGE | RANK | PARTNER En dan komt hier de tekst! |
------------------------------- * Spirit * * Company: Nobody~ // Note: Leuke code? // Mood: Nvt // Words: ~ *
NAME: Spirit | AGE: 5 years | RANK: Leader | PARTNER: None Zou dit een leuke kader zijn om mee te posten? Dan zou hier dus de post komen, en dan kan je de overige info hierboven ingeven c: Hij is misschien wel wat simpel en zo, maar ik vind 'm best wel leuk eigenlijk C=
* TOPIC NAME * -------------------------------- Tekst hier!
--------------------------------
|
|
|
Post by Indico on Aug 9, 2013 9:13:52 GMT
~ Tamar's code post
NIET GEBRUIKEN WHO PLAYS WHO. A B C D E a b c d e CHARACTER NAME played by Member Name playby claimed name of celeb taken
F G H I J f g h i j CHARACTER NAME played by Member Name
K L M N O k l m n o CHARACTER NAME played by Member Name
P Q R S T p q r s t CHARACTER NAME played by Member Name
U V W X Y Z u v w x y z CHARACTER NAME played by Member Name
Reply to claim. [*code]CHARACTER NAME played by Member Name face claimed name of celeb[/*code]
~ Moet nog aangepast worden
|
|
|
Post by Athene on Aug 27, 2013 17:36:38 GMT
Die van Athene komen hier te staan c:
|
|