Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 28, 2013 16:14:57 GMT
Hey!
Deze wedstrijd is van hoogst belang en heeft voor de verandering wél nut^^' Ik zal maar meteen naar de uitleg gaan:
Mijn 8 jarig zusje wordt 3 september (mhew, de 2e schooldag...) 9 jaar. Ik wil haar verassen met een leuk en origineel cadeau. Zelf heb ik weinig inspiratie, dus laat ik jullie wat bedenken in ruil voor volgende cadeaus:
Prijzen voor leukste cadeaus: 1# Een setje op aanvraag voor een forum naar keuze, inclusief sheet/kader 2# Een setje op aanvraag voor Chimorea Horses, inclusief sheet/kader 3# Een setje op aanvraag voor Chimorea Horses
Prijzen voor origineelste cadeaus: 1# Een setje op aanvraag voor een forum naar keuze, inclusief sheet/kader 2# Een setje op aanvraag voor Chimorea Horses
Er is ook een troostprijs, maar die verklap ik nog niet. Je maakt dus kans op een cadeau van het leukste idee, en een cadeau voor origineelste cadeau. Het origineelste cadeau moet wel doenbaar zijn om af te geven! Dus ga niet zeggen 'een olifant' of zo hé! Dat wordt niet meegeteld onder 'origineel', maar meer onder 'had geen tijd om iets leuks te bedenken'. ^^"
Dus, wil jij een van deze cadeaus winnen? Doe dan mee! Het is niet veel moeite en je krijgt veel terug in de plaats! c;
Lis x
|
|
|
Post by Avalyn on Aug 28, 2013 17:11:42 GMT
Is ze paardenfan? xD
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 28, 2013 17:28:08 GMT
Ja, ze heeft een pony c; (Die van op de button trouwens^^")
|
|