Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 29, 2013 14:37:25 GMT
Moderator
When we wanna go back to Chimorea We have to life together And be happy forever
Hallo,
We willen het Chim-team graag uitbreiden, aangezien het binnenkort ook voor mij weer school is, en Tamar is al bezig met school. Daarom hebben we besloten dat we nog een moderator aan het team willen toevoegen. Het is geen erg zware taak, enkel alles wat in het oog houden en zo c; We willen ook alle leden de kans geven om deel uit te maken van ons team, dus hebben we besloten om een aanmeldingstopic hiervoor te plaatsen. In je aanmelding moet je niets gaan schrijven over je karakters op Chimorea Horses, maar over jou op Chimorea Horses. Vertel dus wat over jezelf, maar wees eerlijk! Er zijn wel een aantal dingen die al zeker in je aanmelding moeten staan: - Je naam - Je leeftijd - Je bekendste account - Je totaal aantal accounts +naam - Een motivatie
Je mag er nog zoveel aan toevoegen als je wilt! We hebben geen deadline voor dit topic, maar we gaan wel geen maand meer wachten aangezien ik volgende week al op school zit en we niet willen dat opeens alles in duigen valt of we opeens inactief gaan worden op CH!
Mvg. Het Chim-team
|
|
|
Post by Santos on Aug 29, 2013 20:10:33 GMT
Name; Daniëlle - Daan Age; 13 Date of born; 21-03-2000 Most known account; Seabiscuit or Santos Accounts; 2, Seabiscuit&Santos Sites that I played; WarriorCats, Curse of the Castle, Raposa, Chimorea Horses Personal; Ik kan mijzelf beschrijven als een vriendelijke, ook iet wat verlegen, meid die dol is op rpgen. Ik rijd al een tijdje paard, maar omdat school druk is en ik nu naar 2 havo ga is daar de afgelopen tijd niks meer van gekomen. Ik ben dol op paarden en katten, vandaar dat ik actief wil worden op dit forum. Ik heb nog nooit als admin of modje ergens gewerkt, dus als ik al zou worden gekozen zou dit mijn eerste keer zijn. Wel zou ik het leuk vinden om te doen. Natuurlijk begint voor mij ook weer school volgende week, maar als ik alles goed plan, zal het toch wel moeten lukken? *ik ben wel een beetje een plan type x'D*
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 30, 2013 6:44:07 GMT
Bedankt voor de leuke aanmelding, Daan! Trouwens, in mijn hoofd ben ik ook een plan type, maar eigenlijk doe ik zowat niets als het er op aan komt^^" ;3
|
|
|
Post by Avalyn on Aug 30, 2013 17:02:16 GMT
Oeh me wants too (: Naam; Maureen Leeftijd; 13 Accounts/Bekendste account; Alleen Avalyn (: Rpg's waar ik op zit/zat; Dream Horses, Blue moon horses, Saddled en nu Chimorea Horses (: Hoelang ik Rpg; Nu zo'n 2 jaar Waar ik mod ben geweest; Op Saddled, die is best nog wel lang actief geweest, nu niet meer en ik heb zelf het een en ander aan sites aangemaakt die nooit echt actief zijn geworden maar heb er op zich wel ervaring mee (: Karakter; Hmm, ik ben in het echt best wel verlegen en stil, tenzij ik me echt bij je op m'n gemak voel, dan kan ik echt heel druk en hyper zijn. Ik ben echt géén planner, ik maak me huiswerk bijna altijd na het eten, dus in de middag heb ik eigenlijk altijd wel tijd voor de site. Ik krijg wel altijd/heel vaak gewoon alles netjes op tijd af dus ach, het lukt nu nog haha (: Motivatie; Het lijkt me leuk om te helpen met de site en hem nóg meer te verbeteren ;D
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Sept 4, 2013 10:36:04 GMT
Zijn er nog mensen die zich willen aanmelden? Anders zouden we misschien al kunnen nadenken wie het gaat worden.
|
|
|
Post by Indico on Sept 8, 2013 10:21:38 GMT
Moderator
When we wanna go back to Chimorea We have to life together And be happy forever
En jawel... We zijn eruit! Het is jammer dat er zo weinig aanmeldingen zijn binnengekomen, maar zo hebben jullie het ons wel een stukje makkelijker gemaakt.
Ten eerste willen wij zeggen dat we het beiden prim aanmeldingen vonden, en dat onze keuze niet aan jullie ligt, maar aan de ervaring die jullie al hebben, etc.
We zullen jullie niet langer in spanning houden...
En het nieuwe teamlid is... *tromgeroffel* Avalyn aka Maureen!
Onze felicitaties Maureen, we weten zeker dat je het goed zult gaan doen in het team en dat je een aanwist bent voor CH! En voor de andere deelnemers, Daan dus, we hopen dat je nog veel plezier hebt op CH en bedankt voor de aanmelding!
Mvg,
Het Chim-Team
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Sept 8, 2013 11:48:43 GMT
Proficiat, Maureen! Ik heb Avalyn al ingesteld als moderator. Er wordt dus van je verwacht dat je alles wat mee in het oog houd en zo.. Je zult 't wel weten hé c; Sorry Daan, maar beide aanmeldingen waren zo leuk dat we puur zijn uitgegaan op de ervaring c; Maar er zal nog wel eens zo'n kans komen hoor. Veel succes alvast, en ik hoop dat je zeker nog wat actiever gaat worden op CH! ;]
|
|
|
Post by Santos on Sept 8, 2013 15:35:12 GMT
Dat over die ervaring snap ik niet zo, aangezien ik al vanaf mijn 10e op rpg fora zit, maar goed..
Gefeliciteerd Maureen
|
|
|
Post by Avalyn on Sept 8, 2013 15:59:08 GMT
Dankjewel iedereen! C:
Ik denk dat ze ervaring bedoelen met het ervaring in mod en sites?
Dankjewel c: Ik weet zeker dat jij trouwens ook een goede keuze was geweest!
|
|
|
Post by Themis on Sept 8, 2013 17:20:52 GMT
Het ging ons inderdaad om de ervaring in het beheren en moderator zijn, niet om de RPG ervaring.
|
|
|
Post by Empire's warrior on Nov 2, 2013 9:00:02 GMT
ik kom er pas net achhter anders had ik wel een aanmelding Gedaan
|
|
|
Post by elhob on Mar 2, 2014 12:25:43 GMT
|
|