Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Sept 8, 2013 12:35:41 GMT
Welkom in het cadeautopic van de Lottery, Back To School, van de maand september.
Je kan hier je cadeaus plaatsen, en de cadeaus vinden die voor jou zijn gemaakt.
Regels - Zeg tegen niemand voor wie jij iets moet maken! - Je moet je cadeau inleveren vóór de maand om is. - Lootjes worden niet omgewisseld. - Je moet minstens 1 cadeau maken. - Het maximum van cadeaus is 4. Anders gaan er misschien zijn die super veel krijgen, en anderen niet... - Je moet je wel aan het thema houden, dat is nu dus 'Back to school'. Maak een leuke school opkikker voor je vriend! - Het is toegestaan om posts te reserveren in het cadeautopic. - Het is toegestaan om je cadeaus al meteen te plaatsen.
Dus, zet je cadeautjes hier maar neer. Iedereen heeft zijn lootje doorgestuurd gekregen dat hij of zij had opgegeven als zijn/haar bekendste account. Als er iets fout is gegaan met het doorsturen, gelieve dit dan te melden bij mij.
Plaats de cadeautjes dus maar, en vergeet niet te vermelden voor wie je de cadeaus gemaakt hebt!
Lis~
|
|
|
Post by Indico on Sept 9, 2013 17:20:04 GMT
Gereserveerd ~
|
|
|
Post by Odysseus on Sept 9, 2013 18:06:29 GMT
Ik heb een paar cadeautjes voor... *tromgeroffel* TAMARRRR Wij hebben echt een soort connectie ofzo. Zelfde aantal fouten met cbr, twinthinking. En nu heb ik ook nog eens jouw 'lot' c: Zoooo ik heb 3 dingetjes voor jouw gemaakt c: En dan heb ik nog als laatste een dingetje voor al je paardjes, ik wilde Indico er eerst ook nog bij doen. Maar aangezien je het uiterlijk nog wilde veranderen, wil ik die er anders later nog wel voor je bij tekenen c: oi39.tinypic.com/2d7iq8k.jpgZoals je al merkt, ik was in een tekenbui c:
|
|
|
Post by Avalyn on Sept 9, 2013 18:17:54 GMT
Gereserveerd C:
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Sept 9, 2013 18:22:53 GMT
Gereserveerd voooooor... Onze nieuwe Moderator, Maureen! Dit is cadeaudeel 1, er komt nog ;p So don't worry^^' Je moet dit trouwens niet gebruiken hé c'; Als je 't niet mooi vind dan mag je dat ook gewoon zeggen~
|
|
|
Post by Indico on Sept 9, 2013 18:25:47 GMT
Kort vraagje, moet je erbij vermelden voor wie het is?
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Sept 9, 2013 18:34:13 GMT
Tamar, misschien best wel ja ;'p Anders wordt het vrij onduidelijk^^'
|
|
|
Post by Indico on Sept 9, 2013 18:35:03 GMT
Op WC moest je het er niet bij vermelden namelijk, waardoor iedereen moest raden. Daarom ;]
|
|
|
Post by Avalyn on Sept 9, 2013 19:10:25 GMT
AWH THANK YOU LIS! <3
het onderschrift ga ik sowieso gebruiken! Avatar weet ik nog niet zeker, maar altijd leuk/handig om iets reserve te hebben! ;D
|
|
|
Post by Indico on Sept 9, 2013 19:17:11 GMT
ZE ZIJN ECHT GEWELDIG SCHAT <'3 Dankje, zo hard..
En ja, wij hebben echt een connectie. Ik had zo het gevoel dat je mij had hea.
|
|