Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 9, 2013 11:13:57 GMT
Welkom in het aanmeldingstopic voor de Sky Stars!
Is jou paard het Loner leventje beu? Is 'ie niet meer in staat om op zichzelf te leven? Heeft 'ie nood aan wat socialiteit? Meld je dan aan bij een kudde! Wil jij jou paard ook in deze kudde? Meld je dan aan met volgend lijstje:
[b]Naam:[/b] (paarden naam) [b]Rang:[/b] [b]Leeftijd:[/b]
Als je geaccepteerd bent in dit topic, dan wordt door de kudde leider, in dit geval Spirit, een topic aangemaakt waarin je paard toestemming moet vragen om in de kudde te komen. Je krijgt dan een week in RL als 'proefperiode' en als je in die week geen topic hebt gehad met een van de paarden uit de Sky Stars, dan is dat een teken van on-loyaliteit. Waarschijnlijk zal je paard dan uit de kudde gezet worden, anders moet je een goede reden hebben om erbij te blijven. Enkel aanmeldingen met dit lijstje horen hier thuis. Vragen of opmerkingen mogen bij Bulletin Board of in de inbox van Spirit of Indico.
Meld je dus maar aan als je bij de Sky's wilt.
Mvg. Lis~
|
|
Sky
Sky Stars
|
Post by Sky on Aug 12, 2013 19:45:45 GMT
Sky bij de SkyStars... Dat moet gewoon.
Naam: Sky Rang: Verzin maar iets leuks. Leeftijd: 4 Jaren
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 13, 2013 7:40:20 GMT
Accepted~ Welkom bij Sky Stars, Sky!
|
|
|
Post by Moonlight on Aug 14, 2013 12:06:59 GMT
Naam: Moonlight Rang: Mare Leeftijd: 4 jaar
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 14, 2013 12:20:23 GMT
Accepted~ Welkom bij Sky Stars, Moonlight!
|
|
|
Post by Starlight on Aug 24, 2013 18:14:08 GMT
Naam:Starlight Rang:yearling Leeftijd:1 jaar
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 25, 2013 7:17:31 GMT
|
|
|
Post by Seabiscuit on Aug 26, 2013 21:15:15 GMT
Naam: Seabiscuit Rang: Spice Foal Leeftijd: 4 maanden
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 27, 2013 7:36:23 GMT
Accepted~ Welkom bij Sky Stars, Seabiscuit! Veulens zitten sowieso al in de kudde, want die moeten nog een tijdje bij hun moeder blijven. Maar die kan ook gewoon gestorven zijn en dan zal Seabiscuit bij de volgende ceremonie een een pleegmoeder aangewezen krijgen. Tot die tijd is wordt Sea's moeder gewoon niet gespeeld c;
|
|
|
Post by Sunset on Aug 27, 2013 11:46:32 GMT
Naam: Sunset Rang: Mare Leeftijd: 3 jaar
(Eventueel kan Sunset wel de pleegmoeder worden?) Sunset kan Spirit in het topic vragen of ze bij de kudde mag, toch?
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 27, 2013 15:02:25 GMT
Accepted~ Welkom bij Sky Stars, Sunset! Ik maak het topic meteen aan! En ik zal nog wel eens zien hoe ik dat pleegmoeder-gebeuren ga regelen c; Je hoort nog wat van me als ik overlegt heb met Tamar en daarna Daan^^" En ja, je vraagt gewoon in dat topic om bij de kudde te komen c;
|
|
|
Post by Sunset on Aug 27, 2013 15:04:07 GMT
Okaay, dat is prima! c:
|
|
|
Post by Schemer on Jul 9, 2014 21:51:08 GMT
Naam: Schemer
Rang:spice horse
Leeftijd:4 jaar