Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Sept 9, 2013 16:53:56 GMT
Hey
Een tijdje geleden heeft Tamar dit aan mij voorgesteld, en ik vond het wel oké, maar ik zal eerst eens vragen wat jullie hiervan vinden: Aangezien je niet zoiets als een 'gegevens kaart' hebt voor je paard, zoals er op de meeste fora wel is (Neem nu als voorbeeld Warrior Cats --> Cats Profile of op Dream Horses heb je het laatste deel van iemands profiel), kwam Tamar op het idee om de spelers te verplichten om een mini-profiel te plaatsen in je onderschrift. Als Administrator kan je andermans onderschrift ook aanpassen, dus dat zou wel handig kunnen zijn voor als iemand nieuw is en dit is vergeten. Bij dit miniprofiel zouden dus een aantal standaard gegevens vermeld moeten worden: - Leeftijd - Leefwijze - Eventuele partner - Geslacht De opmaak hiervan zou je dan helemaal zelf mogen kiezen. Zolang het maar duidelijk is welke leeftijd, leefwijze, partner en geslacht je paard heeft. Als iemand het hier niet mee eens is, of een eventueel ander idee heeft, dan kan 'ie dan gewoon hier neerschrijven. Ik heb ook een poll toegevoegd waardoor iedereen dus de mogelijkheid heeft om z'n eigen stem uit te brengen, en zo is het ook overzichtelijker voor het team. Als deze regel in zou gaan, komt er sowieso nog een nieuw topic bij de regels te staan, waarin alles nog eens duidelijk word uitgelegd.
Mvg. Het Chim-team
|
|