|
Post by Indico on Aug 13, 2013 19:30:25 GMT
Hooi allemaal,
Omdat ik hem nog niet zag staan, maar aangemaakt. Ik neem aan dat iedereen weet hoe het werkt, je geeft de persoon boven je een cijfer voor diens Sig :] Reken zowel de tekst als het plaatsje mee, en natuurlijk zou een reden leuk zijn.
Wie begint?
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 14, 2013 7:25:37 GMT
Ik begin ;'D Hmmm.... Een 7: Het plaatje is wel leuk, maar een groot deel van z'n manen (en dus ook z'n oren) vallen weg, dat vind ik wat zonde... ;3 Ook (maar dit ligt waarschijnlijk ook gewoon aan het forum) wordt de tekst van je sig wat onscherp gemaakt... Voor de rest wel heel mooi! c:
|
|
|
Post by Indico on Aug 14, 2013 20:11:28 GMT
Je hebt helemaal gelijk, al was het toch juist wel de bedoeling... Al ben ik chagerijnig over de onscherpe tekst. Tijd vooreen nieuwe dus :]
Een 9, tekst is netjes, zowel de grote als de kleine, paard staat er mooi op, kleuren netjes in balans... Misschien zou het nog mooi zijn om een zwart randje om de tekst 'Spirit' te zetten, en deze op Overlay te zetten, maar verder niets op aan te merken.
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 19, 2013 12:40:54 GMT
Ik begin ;'D Hmmm.... Een 7: Het plaatje is wel leuk, maar een groot deel van z'n manen (en dus ook z'n oren) vallen weg, dat vind ik wat zonde... ;3 Ook (maar dit ligt waarschijnlijk ook gewoon aan het forum) wordt de tekst van je sig wat onscherp gemaakt... Voor de rest wel heel mooi! c: Gewoon om dit topic terug op gang te krijgen ;3
|
|
|
Post by Nykurinn on Aug 19, 2013 13:09:24 GMT
Ik vind hem een beetje groot, vooral in de lengt vind ik hem te lang. Maar voor de rest vind ik het een heel mooi onderschrift. De tekst is mooi en het paardje ook. Een 8.
|
|
|
Post by Bubble on Aug 19, 2013 16:41:55 GMT
-eens kijken wat jullie van déze sig vinden^^"- Heel mooi. Ik heb een zwak voor appaloosas en Arabieren, so xD Alleen vallen die oren een beetje weg.. Mooie tekst, maar een nogal basic randje ;'D een 7.5 c:
|
|
|
Post by Avalyn on Aug 25, 2013 9:58:22 GMT
Ik vind de achtergrond te druk en vind het een beetje raar hoe je die oren weer aan de onderkant te voorschijn hebt getoverd, dan kan je er voor kiezen (als je echt persé die oren erop wilt hebben) of het paard meer naar beneden te schuiven of te verkleinen, de tekst is wel leuk! Een 7
(waarom maken zoveel mensen zich toch druk om die oren xD niks persoonlijks hoor maar hoor het nu best wel vaak dat oren wegvallen en dat het daarom lelijk is xD)
|
|
|
Post by Nykurinn on Aug 25, 2013 19:40:58 GMT
7,8. Ik vind hem echt heel leuk. Een mooie afbeelding, maar ik vind hem toch net wat te lang. Ik snap je keuze dat je hem zo hebt uitgeknipt. Op mijn computer valt je onderschrift rechts weg wat hem dus (voor op mijn computer) te lang maakt. Ik vind de tekst wel heel leuk maar ik had toch als je "Avalyn" recht had gezet mooier, maar ik vind het wel een origineel en creatief idee. (:
Ja indd, Maureen. Ik knip bijna altijd de oren eraf omdat er anders zo'n lege rand ontstaat waardoor je os vaak al te lang wordt en daarom vind ik het dat juist al snel minder mooi.
|
|
|
Post by Athene on Aug 28, 2013 7:52:11 GMT
Heel mooi. Ik heb een zwak voor appaloosas en Arabieren, so xD Alleen vallen die oren een beetje weg.. Mooie tekst, maar een nogal basic randje ;'D een 7.5 c: Dat dus^^" ;'D
|
|
|
Post by Mnemosyne on Aug 28, 2013 10:22:07 GMT
Mooi paardje, maar hij is iets te lang gemaakt, want bij mij valt hij weg. De naam had met een randje omlijnd kunnen zijn, maar dat is kwestie van smaak (: een 8
|
|
|
Post by Avalyn on Aug 28, 2013 15:15:56 GMT
Een 8 voor youu (:
Hij is echt heel leuk!
IK WIL OOK EEN RANDJE OM DE NAAM ;C
Maar ik kan om een of andere reden geen lettertypes aan gimp toevoegen ;C Dus moet ik het met die lelijke basic dingen doen ;CCC
|
|
Spirit
Sky Stars
Lead me, babe
|
Post by Spirit on Aug 28, 2013 17:09:24 GMT
Die van jou is wel leuk, maar ik vind dat als je één zin schuin zet, dat je dat met de rest dan ook moet doen... Of ze gewoon allemaal recht zetten natuurlijk^^" Het plaatje is heel mooi, maar geef toe, Ava's buik lijkt écht wel dik hé?! ;'D Een 8,5 c:
Trouwens, Marlène, ik kan zou totaal geen idee hebben hoe ik een randje daar rond moet zetten... Anders zou ik dat er ook zeker en vast rond gezet hebben... Kan je mij dat leren? c: En hierboven, je hebt ze toch eerst gedownload, en daarna nog eens geïnstalleerd op je pc hé? ;3
|
|
|
Post by Tough on Sept 6, 2013 18:18:10 GMT
Hmm een 8 vind hem wel leuk maar hij is een beetje hoog ;C Of hij moet dan wat langer zodat de verhoudingen wat anders zijn of wat minder hoog :3
|
|